Ben weer verder gegaan met Rotterdam. De Wilhelminapier "omgegoogled" Vanaf de Maas gezien Las Palmas. Gezien vanaf de Entrepothaven. Weinig trein maar straks wel een leuke RET route.
Cabinerit Rotterdam CS - Rotterdam Zuid Vertrek Rotterdam CS Rotterdam Hofplein wordt gepasseerd De Pompenburg, met kermis. Luchtspoor naar Blaak We naderen de Willemsbruggen Noordereiland Rotterdam Zuid Station Rotterdam Zuid In Vogelvlucht Sportpark Varkenoord met de Kuip. Entrepothaven Station Blaak Richting Zuid De Willemsbrug met de Boompjes op de achtergrond. Noordereialnd met uitzicht op de Wilhelminapier. Plezier met de hobbie
Echt niet normaal dit hoor. Echt knap werk Barrie. Heel erg herkenbaar ook allemaal. Veel succes met bouwen verder. Ik ben onder de indruk en wacht met smart op een nieuwe lading screenshots.
Dank voor de complimenten heren. Rutger: Dat is de ABN AMRO Volvo Ocean boot inderdaad. Komt tzt wel in de download hier. Olaf: Zonder jouw stadsgebouwen had Rotterdam er nu niet zo goed uitgezien. Dus bouwen maar Walter
Voor de Stadionverzamelaars: De Kuip. Lichtmasten verbeterd t.o.v. origineel Googlemodel. 15.30 : De supporterstrein staat klaar om de supporters naar Rotterdam CS te brengen.
ik ben totaal geen voetbal vannaat, maar die shot van de kuip vindt ik uitmuntend. vooral die overloopbrug is geweldig. trouwens heel dat traject vindt ik geweldig. wens je nog veel bouwplezier, willem
Hallo Gert, De route ligt op dit moment van Den Haag CS naar Lage Zwaluwe en, waar het mee begon, de Hofpleinlijn van Den Haag CS naar Rotterdam Hofplein. Ik leg hem aan tot Zevenbergen en Leiden (denk ik nu ). De Scenery is redelijk op orde. Maar seinen, wisselstraten, kokerbalken ed zijn nog een redelijke hoeveelheid werk. Ik heb voormezelf wel besloten hem ooit vrij te geven. Hier de eerste havensporen van Rotterdam. De Rijnhaven. De goederen worden in sommige delen van het trace letterlijk door de straat vervoerd. En Rotterdam Zuid, met de oude huizen pal aan het spoor. Hier reden in vervlogen tijden 'snachts de Chloortreinen rakelings langs de slaapkamers.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 21 nov 2011 15:35, in totaal 2 keer bewerkt.
Echt ongelooflijk mooi zeg. Je bent echt zo'n beetje de meest indrukwekkende route bouwer vind ik! Knap staaltje werk en uiteraard weer heeeel herkenbaar. Mag ik misschien vragen waar je die mooie klinkerstraat en die prachtige oude fabrieken weg hebt?
nostalgische beelden, een vrachttrein door de straat. en net wat je zeg, de chloortrein langs je slaapkamerraam. dat kon toen nog allemaal. succes, willem
Rotterdam West. Deensestraat en omgeving met op de achtergrond de Merwehaven. Op de achtergrond de Energiecentrale en Europoint bij het Marconiplein. Containervervoer aan de kade. Vanaf het water gezien.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 21 nov 2011 15:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen