Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
weer een stukje verder met de boven leiding in den haag cs is inderdaad een hele klus maar blijf ook een uitdaging hier een screen van boven de wissel heb hier gebrijk gemaak van de special kabel zo lijk of het allemaal goed door loop zelf als je met de trein er onder door rijd van boven af gezien ook heb ik de grond kleur aan gepast bij de rails hier de seinen van af perron 1 en 2 alleen kon ik niet goed een plaat vinden op internet over de seinen die staan op station ik weet me niet goed te herinneren of ze op perron staan op boeven aan de koker balk vast zitten of apart op een special portal mast ja over de signaal script werk nog niet maar ik vind dit we heb ook de handleiding van seinstelsel 55 ,65 zoek ik wel daar in
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Hoi Gerard,
het ziet er goed uit zo . Maar wat die seinen betreft, er staan dwergseinen. Of die op het perron staan of ervoor moet ik even opzoeken. Sinds ik sneller reis via Rotterdam kom ik helemaal niet meer in Den Haag..
hoi weer een stukje verder met de bovenleiding ja is inderdaad een monniken werk maar elke dag een beetje bij beetje en het komt wel hier een paar screenshots
vanaf de straatkant het spoor vanaf het spoor hier de bovenleiding gezien naar den haag cs
en even tussen door ander word ik gek van al die draden een bord voor langs de snel weg
Gasafspanningen (die witte dingen die je nu tussen je draden hebt) horen aan een mast bevestigd worden, en niet midden tussen de draden. De eerste de beste pantograaf die nu langskomt doet krak! Bovendien krijg je nu ook een gekke extra golfende draad aan de bovenzijde.
hoi weer eens stukje verder met de bovenleiding wat een werk is hoop werk dus ben ook bezig met een ander kruispunt en een brug die over het spoor gaat helaas kon ik geen mooi brug vinden zo ik maak met zelf van uit concert slab en probeer met hekken en de weg van olaf99 hier het spoor gezien met de brug achter mijn en de gebouwen naast de weg
hier de brug in de verte in aan bouw
hier de de ander kruispunt in aan bouw naast een woonwijk
dus nog veel te doen voor de route klaar is ik denk ook dat mijn spoor verder rijd naar den Haag HS ik heb wel een gebouw maar nie t mooi grt gerard
hoi hier een paar screen van een woonwijk naast het spoor was hier al me bezig straat wat aan gekleed paar boompje trambaan naast spoor voor lijn 8-9 naar hollands spoor
hier zonder verkeer
deze van uit een ander hoek genomen en met verkeer
hoi weer screen van uit een ander hoek nu met tram lijn 9 naar vrederust:D naast het spoor waar all redelijk de bovenleiding goed is te zien mijn route loop nu tot aan ypenburg als ik me goed denk in mijn geheugen is station na voorburg ook zit in mijn planning om de route randstad rail onder den haag centrum te maken alleen nu nog kijken hoe ik dat op los
klein vraag je hoe kan ik het snelste mijn oude rails die ik eerst heb ge plaats ver vangen in een keer door een nieuwe rails nu verwijder ik stuk je bij stukje maar ik lang werk
Alles kan je daarmee vervangen, je selecteert het object dat je veervangen, bijvoorbeeld rails, en selecteert dan de rails die je er wil hebben. Dan kan je ook nog selecteren of je alleen op het baseboard waar je werkt wil veranderen of in de hele route.
hoi
weer een paar screen shot van mijn route dit keer bij den Haag Hs hoop werk inderdaad om den haag hs los te krijgen
maar hier de screens Den haag HS van voorkant met tram 9 er voor hier gezien richting strijkijzer hier den haag HS met klein winker naast het station nog veel bouw werk voor al die tram sporen omdat den haag HS 4 tram haltes hebt
Complimenten Gerard. Leuk om te zien dat we aan dezelfde omgeving bezig zijn. En leuk om te zien dat HS-los ook bij jou werkt. Plezier met de hobbie. Walter
Trainz Versie: 2009
Dat ziet er picobello uit Gerard, een genot om naar te kijken. Maar wat bedoel je precies met ( hoop werk inderdaad om den haag hs LOS te krijgen ) zit het soms ergens aan vast?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen