nou, die cabine is er niet meer kmax wil het niet meer laden. dus lekker weer opnieuw beginnen. tja je moet er wat voorover hebben he. en het kan er alleen maar beter op worden. willem
nou, die cabine is er niet meer kmax wil het niet meer laden. dus lekker weer opnieuw beginnen. tja je moet er wat voorover hebben he. en het kan er alleen maar beter op worden. willem
Gelijk een les voor de volgende keer ... en zo belangrijk !
ja hoor, wrijf het maar goed in meestal heb ik een copie op m'n loptap, maar nu niet. omdat ik met de kleuren niet eens was. maar geen probleem, moet alleen de uitgave een jaartje uitstellen. groetjes, willem
Wel al geprobeerd in een nieuw gmax-bestand de merge functie ( staat geloof ik net onder of boven de export functie ) te gebruiken en zo (een deel van) je cabine terug te krijgen?
hee Mats, bedankt voor het meedenken. zal heel eventjes proberen op diverse manieren om het te bemachtigen, maar vind het zonde van de tijd. en nogmaals maakt het mij niet uit of dat ik hem nu 5 x of 10x moet maken. ik heb de tijd. edit
zo het was even hokus pokus maar hij is weer terug. groetjes, willem
zo dat was weer even geleden. ik ben naar het spoormuseum geweest, om inspiratie op te doen. met een kleine hoop dat de cabine van de 386 open was voor bezichtiging, maar was helaas niet het geval. maaaar, van de aardige supoosten van het museum mocht ik de foto's schieten die ik nog miste van de cabine, dus daar heb ik dankbaar gretig gebruik van gemaakt. en al dat moois probeer ik te verwerken in mijn cabine van mat '54. dus, mijn dank gaat ook naar de edutrainers van het spoorwegmuseum. mvg, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen