Ik zou voor ook niet gaan bouwen wat het publiek graag wil zien, bouw gewoon wat jezelf mooi vind. Als je waarde gaat hechten aan wat een ander er van vindt, dan ben je niet goed bezig denk ik. Trainz is een solistische hobby, het leuk als je waardering krijgt maar dat heeft ook met smaak te maken. En ja bedankjes... Hecht aan bedankjes van mensen waar mee je contact hebt in deze trainz wereld, via msn of zo... Ook al staat mensen in geschreven bij TO en 0 posts hebben ( ze kunnen reageren ) ze doen en hoeven het niet.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hierbij wil ik Willem bedanken voor het content die je maakt en vrijgeeft, ik neem een petje af voor de bouwers (in het algemeen) die zulke mooie creaties bouwen en vrij willen geven voor de mede trainz spelers. ik moet zeggen dat ik niet altijd een bedankje plaatst, maar ik probeer zoveel mogelijk wel te doen. Maar ik begrijp wel dat een schouder klopje wel leuk is als een waardering wat je heb gemaakt.
Dat is zeker op zijn dat leuk , een schouderklopje / bedankje .. zeker ook als men content weer ziet in routes en dat het dus ook echt gebruikt wordt .
Dat is iets wat ik soms ook probeer om het laten zien in een route , maar het komt maar niet uit mijn handen .
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey hey,
Ik heb het zelf nog niet gedownload, maar het is zeker weer een mooie aanwinst. Tja, bedankjes worden toch grotendeels door dezelfde mensen gegeven. Ik vind het een mooier compliment als ik in de screenshots of route's mijn content terug zie dan dat ik alleen maar bedankjes krijg. Tuurlijk, een reactie is ook altijd leuk, maar het is leuker als je ziet dt het ook daadwerkelijk gebruikt wordt.
kijk mensen, hier wordt ik nu echt vrolijk van. misschien trok ik te snel aan de bel. (het zal wel aan mijn gesteldzijn liggen ) het is niet zo dat ik naar bedankjes, complimentjes loop te bedelen, maar een ieder reactie is al leuk en motiverend. ik laat het nu verder rusten, nu ik weet dat het bevalt. Op naar het volgend project. vr.gr. willem
Dank je wel Willem voor deze mooie overkapping. Wanneer ik in Hofplein aankom (zie mijn layout), is Rotterdam Centraal een logische stap. En de overkapping is een heel karakeristiek deel van een mooi Rotterdam CS.
en weer een stukje verder. helaas geen orginele instrumentenbord van mat'54, maar hiermee rijdt hij ook als een jekko. . en er moet nog zat gebeuren. m.v.g. willem
Hij wordt echt steeds mooier .. kan niet wachten tot ik er es in mag zitten om een traject te mogen rijden . Su6 Willem met wat je nog moet doen .. hij lijkt al aardig af , moet ik zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen