Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi ben al een tijd bezig met het maken van nederlands verkeer borden wou even wat laten zien weet niet of hier vraag naar is maar als het af is wil ik het graag vrij geven als ik klaar ben met dit porject
hoi
hier bij weer een set nog in de maak maar al vast een voor proefje of de verbods borden hier in nederland begint al een aard set je te worden al zeg ik zelf
hoi hier is weer een mooie set borden als er nog een bord mist zegt it maar ik hoop dat ik alleen borden heb maar ja soms zie het bos door de borden niet meer
hoi was all weer een tijd je bezig met het maken van nieuwe verkeers borden hier al vast een voor proef je somigeborden zijn nog niet goed op de format maar dat komt wel oh ja iemand weet waar ik de goed pic of plaat kan vinden van die bord met die rode teken op ik denk dat het chevron borden genoemt word kan mijn vergissen maar zoek een beter foto of pic voor het
hoi was weer even bezig met mijn verkeers borden hier heb ik een tweede versie van gemaakt ik heb hier bij de achter kan van het bord meer diepe geven ik heb deze versie in de km borden verbods en gebods borden gedaan ik weet niet of er intresen is in dit update
hoi
hier wat screen van mijn project den haag centraal probeer het zo echt mogelijk te maken wat natruulijk niet altijd kan maar ja ik was al eerder bezig maar door pc problemen mijn route kwijt geraak zo dus op nieuwe maken maar ja had je bezig en is toch leuk zo hobby over mijn verkeers borden ja was iets te licht in trainz ook zo ben nog bezig met een beter versie er van te maken die brug is van uit google gemaakt de grachten heb ik zelf gemaakt grt gerard
Kijk daar zitten we op te wachten, schuttingen hekwerk waar Nederland me vergeven is... Ik zou die schutting iets donkerder doen, omdat het licht in TS 2009/2010 erg fel is. Mooi ook die ridderzaal
hoi even weer een update van de schutting ik heb weer een paar ander gemaakt ook een tweede schutting deur en de kleur van sommige schutting wat donker gemaakt ja kon het ook niet laten om 2 mooi rol container te maken
ik weet niet of deze verkeer bord iemand naar op zoek was maar zat iets in mij geheugen weet alleen niet de naam van deze borden
hoi hier wat anders na mijn schutting wat leuke bankjes die ik gemaakt heb misschien bruikbaar ik dacht laat ik weer eens wat leuk maken maar ja ik hou van leuke kleine dingen maken voor trainz
kleine prulletjes, grote complimenten. wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. iedereen moet klein beginnen, maar die schutting ziet er geweldig uit. vr.gr willem
hey ziet er weer goed uit al kan ik er alleen maar naar kijken en niet zelf gebruiken omdat mijn pc telkens de schijf waar alles van trainz opstaat eruit gooit als ik iets open van een bestand of iets wil kopieren van die schijf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen