Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Op de screenshots van 12 aug. als ik het goed heb dan had je daar vroeger de markt, of ik zit aan de verkeerde locatie te denken. maar ik herken heel veel van de screenshots weleens waar dat ik geen Rotterdammer ben maar een Schiedammer kwam ik toch veel in r'dam, mijn complimenten voor je bouwsel Barrie ik zou zeggen ga zo door man.
Den Haag CS - Station Hofplein is klaar. De scenery nog niet. Omdat het de jaren 70/80 betreft loopt het tweespoors vanaf Rotterdam CS bovengronds. Dan komen we vanzelf bij bovengronds Station Blaak en de markt (Danipo). De andere kant op langs Schiedam en Delft naar Den Haag HS. En dan is het kerst
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
daar heb je gelijk in verbo622, dan was ik in de waar , ben al 15 jaar uit Schiedam weg en ging weleens naar r'dam toe naar de markt. ben verleden jaar nog een keertje geweest maar ik vindt er nu niks meer aan. geef mij maar die spoorbrug maar was veel gezelliger als nu.
Na de Hofpleinlijn begonnen aan het Eerste Luchtspoor van Rotterdam. Rotterdam CS - Rotterdam Zuid. Met de Willemsbruggen, Station Blaak. Tegenwoordig een tunneltrace. Station Blaak met uitzicht over de Markt. Het Potlood en de Kubuswoningen Met Plan V en Plan T, op de achtergrond de Willemsbrug Vanaf de Markt, Station Blaak. Tussen de bruggen met uitzicht op Het Witte Huis
Ziet er zeer belovend uit! 1 opmerking als ik die mag plaatsen .. die marktkraampjes zouden net als de rest van de omgeving fotorealistisch zijn ipv. getekend .. nah ja dat vind ik dan
Een genot voor het oog Barrie. De laatste tijd worden er erg veel contents en omzettingen uitgebracht. Ze zijn stuk voor stuk een aanwinst en onmisbaar in de Nederlandse trainzwereld. Dat blijkt ook weer uit jouw eigen screens. Prachtig en behoorlijk waarheidsgetrouw.
Dank voor de complimenten! De "Hofpleinlijn" groeit uit tot een Randstadtracee. Den Haag CS - Den Haag HS (redelijke Google omzetting)-Delft-Rijswijk-Schiedam-Rotterdam CS-Blaak-Rotterdam Zuid. Den Haag HS - Mariahoeve - binnenkort verder naar Leiden. Rotterdam Zuid naar Zwijndrecht - Moerdijk moet dan natuurlijk ook met die mooie bruggen van Willem. Nog te vroeg voor nieuwe Screens. Diverse modellen (Sparta Stadion, Groothandelsgebouw, Rode Appel, WTC Rotterdam etc) uit dit gebied komen vanzelf hier op de downloadsectie. Plezier met de hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen