Geregistreerd: 30 nov 2010 17:58 Berichten: 49 Woonplaats: Enschede
Hoi !
Zo, vandaag begin in maar met te posten op dit speciale draadje over mijn nieuwe project "Heidennoord" De laatste tijd heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan met Trainz. Nu dus weer vol aan de gang met dit project.
Het idee is van de Botlek, Europoort. Industrie aan een hoofdspoor. Vele bedrijven hebben dus ook een raccordement. Dus dan krijg je veel rangeer mogelijkheden. Genoeg gepraat !
lijkt me genoeg niet ?
Ik ben dus erg benieuwd naar (goed bedoelde) kritiek !
Ziet er top uit Bas, enige feedback die ik kan geven (zo op een eerste indruk) is dat sommige lagere begroeiing iets aan de wilde kant lijkt ... over het algemeen ben ik van Nederland gewend dat het allemaal iets meer gecultiveerd is, snap je wat ik bedoel? De gebruikte rails is iig TOP ... is die ergens te downloaden?
wauw .. nu al 3 reacties en 6 keer bekeken en nog geen 5 minuten in de lucht
Thomas schreef:
Ziet er top uit Bas, enige feedback die ik kan geven (zo op een eerste indruk) is dat sommige lagere begroeiing iets aan de wilde kant lijkt ... over het algemeen ben ik van Nederland gewend dat het allemaal iets meer gecultiveerd is, snap je wat ik bedoel? De gebruikte rails is iig TOP ... is die ergens te downloaden?
Groeten,
Thomas
De rails is van G (Greenery) te downloaden op trainzdepot.net (partnersite) De bebossing is van jvc maar ik kan er helaas niet met een kettingzaag overheen .. ik ben wel op zoek naar iets beters.. nu gaat het wel..
mooie shot Basvo100 en netjes neergelegen. alleen op de chemie bedrijven is het inderegel onbegroeid. de enigste boom is de slagboom bij de portier. ga lekker zo door komt vast wel goed. vr.gr willem uit Graveneel.
Erg Fraai! Ik vind de begroeing fraai. De net buiten de plant gelegen sporen zijn in Amsterdam bijvoorbeeld wel begroeid. In de Botlek minder. Hoe kom je aan die Chemieplant (die hoge constructie?). We houden de voortgang in de gaten! Walter/barrie40
hoi allemaal,
Ik heb eerlijk gezegd welke het is, de naam weet ik wel: Industrial Plant 05. Aangezien mijn cmp niet mee werkt kan ik helaas geen cpd pakje er van maken. Misschien dat iemand anders ze heeft en ze online kan zetten ofzo ?
Maar goed, nu back on track !
nieuwe container terminal de brug onder de snelweg door kijkje op het volledige terrein van de chemo fabriek [naam onbekend] [/URL] Virm over het hoge spoor naast de chemo fabriek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen