op de oude site had ik al een aantal dingen laten zien die voor MSTS gemaakt zijn door Swier Garst, deze had ik omgezet naar TRS(zijn te downloaden op http://mathijstrainz.webs.com ), hierbij 2 plaatjes van 2 contents die nog komen gaan(zijn zo goed als klaar op config files en bij de kerk een klein texture probleempje na)(vanaf nu plaats ik ze gewoon hier op de site):
verder heb ik al een tijdje Gmax files voor plan E rijtuigen, maar deze word wat moeilijker omdat ik daar ook met alpha moet gaan werken omdat ik de ramen heb geprobeert te maken met bolean maar dat wilde niet goed, maar over die rijtuigen later meer.
heb de draaischijf los gemaakt, ik zit er nog over te denken om het gedeelte waar nu nog groen zit, ook te bedekken met tegels, maar eerst maar eens uitzoeken hoe ik dit werkend ga krijgen
die draaischijf lukt niet helemaal, dus mocht er iemand zijn die mij daarmee zou kunnen helpen...graag. maar was niet het doel van deze post, dat was namelijk het volgende: zijn er mensen geintreseerd in een serie mat '24 rijtuigen zoals deze:
de texture zal evt. nog aangepast moeten worden, want dit groen is te licht maar goed, is er interresse? laat het dan ff weten
ik heb goed nieuws en slecht nieuws over de mat '24: het goede nieuws: ik heb em in trainz. het slechte nieuws: kijk zelf maar:
ik denk dat die body zo raar doet omdat de maker van het origineel veel te veel alpha heeft gebruikt, namelijk het hele rijtuig bestaat uit alpha ik ga proberen om deze te fixen, en als dat niet lukt ga ik proberen een andere mat '24 voor MSTS te bemachtigen, die niet helemaal uit alpha bestaat.
ik heb goed nieuws en slecht nieuws over de mat '24: het goede nieuws: ik heb em in trainz. het slechte nieuws: kijk zelf maar:
ik denk dat die body zo raar doet omdat de maker van het origineel veel te veel alpha heeft gebruikt, namelijk het hele rijtuig bestaat uit alpha ik ga proberen om deze te fixen, en als dat niet lukt ga ik proberen een andere mat '24 voor MSTS te bemachtigen, die niet helemaal uit alpha bestaat.
Nog verder gewerkt aan die Mat'24 rijtuig? Ik heb het probleem ook gehad met de 1300, de texturen zijn allemaal dubbel dus, 1x alpha 1x gewoon tga, bmp of jpg. Zodra je de alpha niet wegschrijft als alpha (omdat je hem ook moet in kleuren) is het feest voorbij...
Een alpha moet bestaan uit alleen zwart of wit, andere kleuren krijg je dit effect, ik zou eens goed de alpha controleren, dit probleem heb ik ook eens gehad met een rijtuig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen