Na aanleiding van een screenshot van de Thalys van La France en trains, screef een forum lid
Citaat:
ik heb deze thalys ook eens gedownload maar heb een hoop kuids te kort. wat moet ik bij downloaden?
Het betreft hier deze prachtige TGV op La Frans en trains, maar de vertaling geeft duidelijkheid;
Citaat:
Deze bonus die voor de bezitters van de pakijzen Speciale Uitgave 1 en 2 van Frankrijk Bezig is gereserveerd, bevat de vernieuwde roeispanen Thalys, PBA en PBKA. Dit bijzondere aanbod kon door het persoonlijke werk van de Heer Vivien Robin verwezenlijkt worden, auteur van de nieuwe texturen en dat wij reeds geïmplementeerdi op voertuigen renumérotés voor de omstandigheid verdelen. Aangezien de verschillende afhankelijkheden niet worden geleverd maar bevat in Speciale Uitgave 1 en 2, kan deze bonus werkelijk slechts met deze reeds geplaatste pakijzen werken. Leest het bestand tekst die in het bestand Zip wordt samengevoegd om de invoer in het spel tot een einde te brengen.
Kortom het gaat om een extra skin voor de bezitters van het het payware model.
Deze heb ik dus zelf gekocht en bedelen om dit stukje bij mij is niet gewenst
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen