3 Shadowfiles opnieuw gemaakt (ivm kortere wagons) Werkende wiper van SGMm verbouwd en erin gezet simpele console in cabine en cabine vloertje dak voorzien van meer detail op textuur
klopt Remco wisser is meer zwart, maar wilde het eerst werkend @Edwin klopt, maar omdat de files van Sander en Micheal zijn oorspronkelijk, probeer ik toch dat het in 2009 nog werkt.
Zo'n 30 chrome buizen en toog bij de deuren geplaatst in het summiere interieur, zit nog geen plafond of bagagerekken in
2009 is antiek toch? :p (Verder dan 2012 ben ik nog niet gekomen)... Prachtig werk hoor! Is echt een ala GM treintje aan het worden op deze manier. Bedankt voor de vele uren werk!
Vandaag: -NS logo op kop wat strakker, zweefde boven vlak gaf valse shadow -alle verbind harmonicas ook een binnen mesh -wiper wat zwarter
Als jullie vast wat willen rijden, heb een Alfa pakketje samengesteld denk dat de link morgen weer weg is, dus alleen voor diegene die deze thread volgen Zit een mapje "config_mABk_trs2009" das dus voor de kopwagen in 2009https://www.mediafire.com/folder/yjnlmyzhonajg/
Cabine is er nog niet, heb die van ICE3 even gelinkt, pak zelf een ander als je wil enginefile is voorlopig die van de DDAR wordt niet verder voor 2009 ontwikkeld, vanafnu alleen tane en TRS2019
Puik werk met samenvoegen van texuren! Ik hoop dat er wat feedback komt om het stel verder te superen zullen vast een hoop oplettende hobbyisten zijn Nu lekker verder hobbyen.
Trainz Versie: 2009
GM ten eerste erg fijn dat je dit met ons wilt delen, bedankt hier voor. Maar nu komt weer mijn probleem, ben niet erg slim maar niet dom maar ik krijg die voorwagen niet aan de praat, hij blijft maar rood en onzichtbaar wat ik ook probeer. Wat bedoel je met de zin (zit een mapje "config_mABk_trs2009" das dus voor de kopwagen in 2009) Ik heb al de oude config er uit gegooid en vervangen door config_mABk_trs2009 maar dat heeft ook gen effect, de trein is niet te zien en alles word vermeld in het rood, terwijl de tussen wagens het perfect doen en wat heb je dat mooi gemaakt. Misschien weet jij het antwoord hierop. Ik heb trainz 2009. Wat ik wel jammer vind dat je dit project niet verder afmaakt voor de oud gedienden die nog niet trainz tanne en 2019 hebben.
Heel erg bedankt voor de alpha release Gert! Ik heb er net een stukje mee gereden en het valt me op dat de je tijdens het rijden ook koppelinggeluid hoort. Voor treinstellen is het denk ik mooier als je dat uitzet in de config via
Speciaal voor Sam http://www.mediafire.com/file/3pbi6blgt ... 9.cdp/file Heb Lod eruit moeten gooien, trs2009 kent ook geen tail-light container, dus verplicht LLCR Sorry maar kost teveel tijd om dingen ook voor oude versies werkend te blijven maken. Voor 25eu heb je een super-duper TRS2019 Europe, waar alles gewoon werkt en er veel beter uitziet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen