Knap werk hoor! Dat is wel het mooie van scripts, als je ze eenmaal hebt kun je ze ook gebruiken op andere treinen. Die UIC codes en het treinstelnummer zijn leuke details. Maakt 'ie net als bij de buffel een nummer aan tussen de 2401-2469 of 2601-2662 aan? En doet hij dat dan aan de hand van de lengte van het treinstel of dat niet? Dat is namelijk wel een verschil vergeleken met de Buffel die alleen maar tweetjes kent. Al zou ik het niet een ramp vinden als je dit niet hebt hoor, maar even uit nieuwsgierigheid
Nu nog niets met script gedaan, eerst gevecht met texturen en mesh lol maar alles is mogelijk, kwestie van tijd tot nu toe alleen een 4tje want we missen de middenbak AB, maar dat is ook ervan te maken
Mooi werk! Eerste stappen zijn gezet Verder kleine voetnoot wat betreft de AB tussenbak, tegenwoordig zijn deze (deels?) "omgebouwd" (andere kleur stof op de stoelen ) tot een B bak, volledig 2e klasse dus.
Klopt. Alle SLT's hebben nu alleen nog maar 1e klas aan de voor en achterkant van de trein. Alles ertussen is 2e klas. Sinds de zomer van 2018 rijden de eerste omgebouwde/gemoderniseerde SLT's rond, die hebben nieuwe bekleding en een toilet (ik geloof in het fietsenrijtuig geplaatst (SLT-6 heeft twee fietsenrijtuigen, maar 1 toilet)). Verder hierdoor de indeling van klapzittingen veranderd en een plaats voor roelstoelgebruikers bij gekomen. Bij de deur van de roelstoelplaats is ook een extra lange schuiftrede ingebouwd. De andere deuren hebben een korte klaptrede.
Een van de tussenwagens ook zelfde gedaan, texturen gebundeld, ander glas en passenger puntjes erin rechts zie je toch een aantal Aureanen die de 1.5m regels niet kennen! Helaas zijn de middenbakken wel meer dan een meter te lang, geen idee of ik dat nog kan(en/of wil) verschalen
Tekening die ik hier heb zijn alle tussenbakken 15590 h.o.h. dus bak zelf 15190 met 400mm voor de balg. Verschil was dusdanig groot, meer dan 2 meter, dat ik het verschaalt heb betekent wel dat ik de deuren opnieuw moet maken, geeft niet.
edit: nieuwe deuren gemaakt, passagiers van elkaars schoot gehaald
update: tussenwagon 4mB ook voorzien van passengers en texture samengevoegd deuren ook voor de kopwagon opnieuw en alles nu op juiste lengte
Script toegevoegd: -Treinnummer wordt random gegenereerd tussen 2401 en 2469 maar is ook handmatig in te stellen in Surveyor -Destination, je kunt er 2 als preset instellen in Surveyor en handmatig te switchen via viewdetails in Driver en/of werkend met Set destination drivercommand 1x instellen doet de 4 delige trein = 10 koersrol bordjes
-3x LOD in de kopwagen gemaakt -machinist trapje veranderd (past nu schoen in) en 1 toegevoegd -Textuur: ---de buisgrepen verhoogd ---2 "gaten" voor mcn instappen toegevoegd (zou eigenlijk 3d moeten) ---3 sleuven op topskirt toegevoegd ---binnenwanden anders op textuur en lichter
-Trein nummer lager aangebracht -UIC nummers nu met NL NS aan begin Net ritje Zwolle-Amsterdam in NLW6 gedaan met veranderende koersrol
Toppie! Mooie toevoegingen zo. Zal vandaag even een beginnetje maken voor een enginefile. Altijd aardig wat stoeien om dat goed te krijgen, dus hoop dat dat wat wil.
Allemachtig wat ziet dat er fraai uit. In relatief korte tijd een SLT voor Trainz in verre ontwikkeling. Zoals zo vaak: petje af GM en andere heren. vre.gr Ruud
De complimenten zijn ook voor Michael en Sander, zonder hun noeste arbeid was er nog niets
vandaag gedaan: -deurkolommen in de beide tussenwagons gemaakt -rijtje klapzitjes van 8 naar 7 terug gebracht -3x lod voor beide wagons -env_glas op de voorruit, dat ie lekker glimt en spiegelt. -remco's sound erin klinkt erg goed al
Lekker bezig! Ik zie dat je zelf zo hard/snel werkt, dat mensen soms niet eens de tijd hebben om te reageren voor een nieuwe post . Ziet er in ieder geval goed uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen