Vandaag van Sander een mapje SLT gekregen, heel veel dank aan Michael en Sander hiervoor!
Erg veel uitzoek werk, de basis is best goed al, dus er is een tane/trs2019 treintje van te maken Momenteel zitten er geen puntjes voor passengers, driver of koersrol in en het is erg veel poly en losse texturen. Maar alles is zo te zien te fixen alleen de kopwagen even geprobeerd.
Gaaf dat je dit project op wilt pakken GM! Als je nog foto’s of info nodig hebt weet je me te vinden. Foto’s zal ik nog wel moeten maken indien gewenst, maar dat moet op termijn wel kunnen.
Bedankt Sander en Michael voor het delen!
Groet, Remco
Ohja, je moet de verwarming ook even aanzetten, de ruiten zijn beslagen
Tof dat het SLT project eindelijk weer opgepakt gaat worden, hopelijk heb ik er niet een te grote bende van gemaakt destijds Er ontbrak (ontbreekt) eigenlijk de nodige kennis bij mij om een fatsoenlijke mesh te maken. Ben erg benieuwd wat voor moois er uit komt
Ziet er al heel netjes uit heren! Natuurlijk moet er nog e.e.a (eh... nah ja.. best wel een boel eigenlijk) aan gebeuren, maar t begin is er en het ziet er al heel goed uit! Wordt weer een aanwinst op de Nederlandse baan!
Toch wel een berg gmax werk, ben met name het aantal texturen terug aan het brengen van 20+ tot 4 of zo, elke extra textuur is volgens Auran zo'n 3k poly er zit ook geen voorruit in dus dat moet ook nog, dan de gaten voor de mcn ramen ontbreken. elke dag wat
Ja zo is er destijds wel het een en ander bijenkaar gesprokkeld nooit echt geoptimaliseerd. Ik denk dat dat ook een van de redenen was dat het nooit uitgebracht is... Je hebt je weg wel gevonden zie ik in alle losse stukken, dat is al heel wat
Steeds als ik een update in dit topic voorbij zie komen krijg ik spontaan een glimlach op m'n gezicht Mooi dat je er mee vooruit kunt. Op het eerste gezicht al een heel goed lijkend treintje.
Ik denk zelf, maar dat is een beetje speculatie dat sinds TRS2019 er een performance penalty zit aan het niet gebruiken van PBR-texturen maar gewone texturen. Dit omdat legacy texturen ook worden omgezet om op een PBR-methode te renderen, maar dit is volgensmij nooit bevestigd.
Erik
Laatst bijgewerkt door Remco op 03 mei 2020 21:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Wel erg jammer dat Auran de sound bug nog niet heeft opgelost. Bijvoorbeeld bij 3:10min het klinkt net als een straaljager.
Dankjewel. Daar stoor ik me inderdaad ook aan, doe je zo je best om opnames te vinden van goede kwaliteit, gooit Trainz er een lelijk soundeffect overheen. Heb me aan het begin rot gezocht waar dat weg kwam, maar niet bij mij gelukkig. Kwestie van tijd tot dat opgelost wordt denk ik..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen