Zoals ik inmiddels al door heb begint dit forum weer erg te leven en dat vind ik leuk. Ik heb zelf de afgelopen jaren weinig gedaan aan deze hobby omdat ik privé minder tijd had mede omdat werk en studie. Inmiddels ben ik aan het afstuderen - wat dat betreft nog een vrij drukke periode. Ik kon het echter niet meer laten om weer mee te doen op dit forum en te gaan kijken wat ik kan doen om deze hobby ook weer op te pakken. Daarover in de komende tijd meer want achter de schermen wordt dat al zeker gedaan!
Ik zou het erg leuk vinden om weer eens wat gezichten te zien onder het genot van het meebrengen van de pc, koffie en/of een biertje. In het verleden werden dit soort meetings wel vaker gehouden, zo ben ik al eens in Bovenkarspel, Linschoten en Nieuweschoot geweest en dat was erg leuk! In deze tijd van Corona kan ik mij voorstellen dat een dergelijke meeting lastig gaat worden… Misschien is het leuk om alvast wat te gaan plannen voor bijvoorbeeld Q4 van 2020? Misschien zijn de organisatoren van toen nog steeds lid en zouden dit nog eens willen gaan plannen? Of is er iemand met ideeën om dit uit te voeren?
Dit is tevens de reden waarom er een poll is aangemaakt om te kijken of er animo voor is. Daarnaast lijkt het mij erg interessant om te lezen welke ideeën er zijn om dit - wanneer dit weer mogelijk is - te bewerkstelligen. Groet, Sander
Laatst bijgewerkt door sanderpost op 28 apr 2020 20:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Leuk initiatief. Ben alleen bang dat ook Q4/20 niet zal gaan lukken. Men is van plan die 1.5m nog heel lang (zeker tot na de verkiezingen) te handhaven.
Ja ik vind dit ook wel weer een leuk idee, ondanks de corona maatregelen moet het wel lukken om zo een meeting weer eens te organiseren, wat ik ook destijds in Linschoten heb gedaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen