Hallo bezoeker, regelmatig zie ik "anonieme" bezoekers op de site, jullie zijn van harte welkom uiteraard. Nog leuker is als je je aanmeldt en aktief meedoet op het forum. Dit stimuleert de content creators, je kan ze bedanken bijvoorbeeld, tevens kun je invloed hebben op wat en hoe dingen worden gemaakt, of bijdragen met info. Meldt je aan, veel plezier met Trainz
Hi Visitor, regularly I notice people visiting and downloading, of course you are all very welcome Even more fun is it if you sign up and contribute on the forums. This motivates the content creators, you can thank them for instance, also you can influence what and how things are created or help with information. Sign up and have fun with Trainz.
GM99999, Edwin, Rutger, Olaf99 3D gmax etc Jeroen AOvv textures reskinnen GM script Verbo cabinnes Remco engine sound Veder een aantal die scenery doen.
Dus Ik moet zeggen dat ik ook niet op meer aanloop op dit forum zit te wachten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen