Wat een ontzettende mooie sfeervolle plaatjes weer. Wat zouden ze tegenwoordig toch gelukkig zijn met een volwaardige spoorlijn Apeldoorn-Arnhem weer. vr.gr Ruud
Wow ! ! Sfeervol Rutger ! Er wordt al vroeg melk aangeleverd voor de Voltana fabriek! Stoomlocs maken mij altijd weer blij, ze hebben echt mijn voorkeur !
En tóch... deze keer eens een "electrisch plaatje".
Een Franse BB-320 onderweg ergens in Nederland... schijnbaar is het nog een frisse ochtend geweest want er is nog een stoomverwarmingswagen gekoppeld aan deze "exoot" die gehuurd werden van de SNCF omdat locs van de serie 1100 rond 1949/51 nog niet allemaal geleverd waren. ... Ongetwijfeld zit Albert Jr. te mopperen achter het stuurwiel van zijn Kromhout...
Hetzelfde locdepot van 10 januari maar nu "verDuitst"
Omstreeks 1930 kijkt Marlene toe vanaf haar poster naar het verzorgen van een DRG tenderloc van de bouwserie 64 door haar personeel... ... olievaatje op de kruiskop smeren, biervoorraad bijvullen en meer van dat soort belangrijke werkzaamheden...
Heee dat station komt me bekend voor Mooi plaatje Ruud, alleen jammer dat er zo'n groot watermerk overheen is gegooid. Wellicht een andere uploader gebruiken, zoals Imgur o.i.d. Dan kunnen we het hele plaatje zien
Ja was mijn eerste poging om een screenshot te plaatsten op dit forum. Is station Leeuwarden van de route Leeuwarden-Zwolle omgezet naar Tane. De raad van Walter opgevolgd
vr.gr Ruud
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 31 jan 2020 12:34, in totaal 3 keer bewerkt.
Zoals ik al eerder zei, ik ken IMGUR niet, en ik weet dat Imageshack niet gratis is (34 $ p/jaar) maar mede gezien het feit dat ik daar een mega-schat aan foto's op heb staan vindt ik het de moeite waard ! Grtz, Walter
Kijk, da's toch wel ff beter zonder die Bucket-flats in het beeld ! Rotterdam in het trein.. eh.. klein ! Die Olaf heeft er toch maar een flinke klets werk aan ! Grtz, Walter
Kom ik zojuist terug van wat hoognodige broodschappen, mens moet nou eenmaal toch wat te eten in huis hebben, krijg ik me toch een bui water op mijn kale dak... En toen dacht ik toch even: Een beetje ouderwetse winter was toch wel lekkerder dan dit regenachtige sch@it weer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen