Zomaar een plaatje uit een voorbije tijd ergens op een "Betriebswerk" in zuid-Duitsland omstreeks de beginjaren '50.... Het "gekriebel" heeft in elk geval geleid tot weer eens wat "plak en verfwerk"..
Maar eens zien of ik het kan vast houden en ook binnenkort wat "stoom" kan "produceren"......
En nóg maar eens een plaatje. naast ouwe "wegtransportmeuk" ook maar weer eens getracht een "depot-plaatje" te maken met, vanzelfsprekend óók ouwe transportmeuk, maar dan 'spóórweg'
Zoals ik al liet weten komt heel langzaam de zin terug... traag, misschien wel erg traag... maar 't kómt... Grtz, Walter
Laatst bijgewerkt door wloefje op 25 jan 2020 13:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Prachtig sfeertje Rutger.... Krijg gewoon heimwee naar mijn ouwe NS depot Eindhoven van eind jaren dertig.... Maar dan moet ik weer met TS-2010 aan de gang...
Want voor TAN:E moet er zo veel worden aangepast... Om over de locs maar te zwijgen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen