hallo allemaal, het wordt weer herfst en de wintertijd komt eraan. dus ga ik me weer gereed maken voor trainz.
zijn er nog contents van mij die jullie missen in de route's of heb ik wat laten zien waar jullie interesse voor hebben, laat het mij weten zodat ik deze dan kan delen.
degene die reageert zou een email verkrijgen. dus zorg ervoor dat je email adres goed vermeld staat hier op Trainzonline.
Hey Willem! Goed nieuws man! Blij dat er weer wat nieuwe Nederlandse content komt!
Hoewel een grote miskoop, de FYRA (de italiaanse dan) zou toch leuk zijn op de baan. Al was het alleen als wegroestend decorstuk ! Rijdend mag natuurlijk ook.
Er is weer leven! Ik zou het erg gaaf vinden als de 1600/1700/1800 verder afgemaakt zou worden vooral omdat er hiervan veel op het Nederlandse spoor rijden en er tot nu toe geen goed model is om repaints op te maken.
Er is weer leven! Ik zou het erg gaaf vinden als de 1600/1700/1800 verder afgemaakt zou worden vooral omdat er hiervan veel op het Nederlandse spoor rijden en er tot nu toe geen goed model is om repaints op te maken.
die kan je bestellen bij Hitachi Rail Italy, het voormalige AnsaldoBreda. die hebben er nog een paar stellen gereed staan. dat wegroesten deden ze al rijdende weg op het spoor en viel uiteen.
hoi willem de hondenkop die al online is rijd erg fijn op de baan rond nou hoop ik stiekem dat de andere ook snel volgen zoals de benelux hondenkop enzo echt mooi hoe je ze repaint gr stefan
Wauw! Niet alleen de cabine van de 16/1700 ziet er fantastisch uit, maar die van de Buffel mag er ook zijn! Hoe heb je dat opgelost met de route Leeuwarden - Zwolle? Die heb ik nooit kunnen rijden omdat ik de originele sporen niet in het bezit had. Zou hem nog erg graag willen rijden, kind aan huis op dat traject.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen