Omdat de link van Content 1 en content 2 Netherlands West 6.0 in de downloadsite niet werkt kunnen geinteresseerden van mij een Wetransfer krijgen.
Stuur een email naar trainzbarrie40@gmail.com. Wanneer ik tijd en zin heb ontvang je dan een Wetransferlink waarmee jij de content kunt binnenhalen.
Because the links of Content 1 and Content 2 are not working at the downloadsite I can give you a Wetransfer link for this. Send an Email to: trainzbarrie40@gmail.com Within a few days I send you the link.
Winterswijk is bereikt. In vroegere jaren was Winterswijk het grootste grensstation van Nederland. Vandaag de dag rijden Breng en Arriva dienstregelingen naar Zutphen en Arnhem. Arnhem-Winterswijk is nu voor 95% klaar. Esso station tegenover Stationsgebouw. Het emplacement is gedeeltelijk afgebroken.
Stukje historie blijft aanwezig. Plezier met de Hobby. Walter
Nu Winterswijk op Arnhem is aangesloten ben ik bezit Arnhem wat te verfraaien. Een leuke rit gemaakt met BRENG van Winterswijk naar Arnhem en dan met een VIRM naar Nijmegen-Den Bosch-Eindhoven-Venlo. Voor Station Arnhem Centraal staat Hotel Haarhuis en op de achtergrond de Eusebiuskerk Olie onderweg naar Arnhem vanuit Nijmegen. In de uiterwaarden bij de Rijnbrug Plezier met de Hobby Walter
Vandaag begonnen met Zutphen - Winterswijk. De brug bij Eefde was al gebouwd. Zutphen richting Deventer Een Spurt vanuit Zutphen naar Winterswijk onderweg en de Intercity uit Deventer richting Roosendaal. Sluiscomplex Eefde Plezier met de Hobby Walter
De route Zutphen-Winterswijk is klaar. De route Arnhem-Zevenaar-Winterswijk-Zutphen-Arnhem is dus copmpleet. Arnhem-Zutphen met de NS intercity via Dieren, Zutphen - Winterswijk met Arriva GTW Spurt en Winterswijk-Zevenaar-Arnhem met GTW Breng. Mooie rondrit. Hier de foto's van Zutphen naar Winterswijk Zutphen Hanzestad aan de IJssel Vertrek naar Winterswijk met de Spurt Achterhoeks landschap Station Vorden Vakantiepark Paardengebied ten top Station Ruurlo Kamperen bij de boer Lichtenvoorde-Groenlo Winterswijk West Eindpunt voor de Spurt Station Winterswijk. Overstappen naar Arnhem met de GTW Breng
Dank voor de complimenten heren! Volgende project waar ik de komende tijd aan ga bouwen is Zutphen-Hengelo. Dan kan de stoptrein Oldenzaal-Zutphen gereden worden. Na het inmeten begonnen met het stadje Lochem, halverwege de route. Station Lochem Langs het Twentekanaal bevindt zich hier veel industrie Plezier met de Hobby Walter
We zijn gevorderd tot het plaatsje Goor. Station Goor
Goor uit richting Hengelo Vanaf het Twentekanaal loopt er een aftakking naar Almelo. Het eindpunt van dit kanaal staat ook op de route namelijk valkbij station Almelo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen