Zo, maar weer even een verse bladzijde in dit topic. Dat mag ook wel, want ik heb weer een nieuwe lading aan screenshots van m'n fictieve project klaarliggen
In en rond fictief Groningen CS.
Dan een stukje tussen de stations Groningen CS en Groningen Airport:
En tot slot Groningen Airport; een station wat een beetje gebaseerd is op Nijmegen Lent. Het station is gelegen naast de luchthaven en vanaf hier kunnen reizigers overstappen op de pendelbus naar het vliegveld.
Ziet er goed uit Redmar! Heb je misschien voor mij nog wat leuke sites waar enige goederenwagons te vinden zijn? Mijn collectie is nog niet zo groot namelijk
Alles van TO heb ik wel, maar ik doelde meer op andere sites buiten deze om Zoals nog een paar mooie tankwagons bijvoorbeeld, die zijn hier niet zo veel te vinden.
Trainz Versie: TANE
Bij AM staan nog wel leuke tankertjes. Gratis voor nop. Zijn al oud en de wielen draaien niet, maar dat valt niemand op. Zien er verder prima uit, ik heb er nog zat rijden in Tane. http://www.amazingmike.nl/html/trs/germ ... erman.html --------------------------------- En dan heb je nog een heleboel oosterburen die hele mooie wagens maken, inclusief tankers. Eventueel even reskinnen om ze Nederlands te maken. Bijvoorbeeld deze: http://www.trainz.samplaire.com/viewpage.php?page_id=1 Staat bomvol met alleen maar coole content. Vaak ook nog met animaties voor de deuren en luiken. Payware kwaliteit voor de prijs van freeware... --------------------------------- Dan heb je ook nog TrainzItalia, ook alles voor niks. Echt genoeg Europees spul te krijgen. Gewoon goed zoeken! --------------------------------- Tenzij je natuurlijk alleen maar Nederlands materiaal wil. Dan moet je toch voor een paar centen bij Stevado gaan kijken.
Alles van TO heb ik wel, maar ik doelde meer op andere sites buiten deze om Zoals nog een paar mooie tankwagons bijvoorbeeld, die zijn hier niet zo veel te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen