Gefeliciteerd met de nieuwe PC Willem! Hier een eerste plaatje voorbij Harderwijk (WIP) Op de achtergrond Harderwijk en hier komt de rijksweg naast het spoor te lopen. Op naar Nunspeet Tussen Harderwijk en Nunspeet volop Veluwe. Parkeerplaats vlakbij Nunspeet
Trainz Versie: 2009
Ziet er als gewoonlijk mooi uit, alleen de bvl klopt hier niet, die rijden ze zo aan gort. En dan krijg je weer dat er de hele dag daar niet kan worden gereden. Dat krijg je als je de spline in een bocht doortrekt.
Na 3 maanden bouwen is de route Deventer - Zwolle - Amersfoort bijna klaar. De eerste officiele testrit met de fraaie Koploper-cabine van Willem die op deze wijze ook gepast zijn debuut heeft gemaakt bij mij. Willem bedankt! Zwolle, klaar voor vertrek Op de Veluwe Nunspeet Omgeving Putten In 36 minuten per Intercity van Zwolle naar Amersfoort. Plezier met de Hobby.
Het volgende project is van naar De route is al ingemeten. Deventer- Almelo (40 km) en vervolgens naar Hengelo en Enschede. De belangrijkste stations hebben al fraaie content van OLAF en Google, mooie doelen om naar toe te bouwen. Plezier met de Hobby.
@ Jeroen..natuurlijk rijdt deze uitvoering zeer regelmatig over mijn route. Nu even de beurt aan Koploper en VIRM Deventer-Almelo is klaar. Trainz wist foutloos een stoptrein van Almelo naar Zwolle te laten rijden. De Trackmarkers staan er dus ook goed op. Station Almelo met de content van Olaf erg mooi geworden.
Binnenkomst vanaf Deventer Iets daarvoor kruisen we de Dolegoorbrug waar de haven van Almelo begint Wierden Hier splitst dubbelspoor naar Deventer en enkelspoor naar Zwolle. Tussen Wierden en Rijssen ligt een grote golfbaan. Rijssen met "Ryssen" op de gevel. Nu op van Almelo naar Hengelo. "Almelo verdiept" richting Hengelo. Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: TANE
Hallo
Aardig aan het knutselen.
Een geluidsscherm (3e screen) op de sporen van Almelo? Verder kan je bijvoorbeeld mijn klinker grondtextuur gebruiken. Dan hebben de virtuele reizigers ook schone en droge voeten. Nu heb je zand met onkruid. De textuur past trouwens bij mijn wegen set.
Dank Olaf.. Geluidscherm is weg Mijn texture rond bebouwing is Concrete. Dat vind ik mooier dan textures met tegels en straatstenen. Dat is vaak buiten verhouding groot en geeft geen mooie overgang naar andere textures. Het groen maakt de straat ook een beetje vies. Maar de reiziger loopt nog wel over steen Inmiddels lekker verder gebouwd. Hier vertrekt de Intercity vanuit Hengelo langs de oude industrie en achtertuinen richting Almelo. Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik heb nog effe een testje gedaan. In de grondtexture zijn de stenen heel iets groter op de kleinste schaal instelling. Ik vind de overgang nog mee vallen. Je mag het uiteraard zelf weten welke je kiest. Het is maar een tip.
We gaan hem uittesten Olaf En met replace assets kunnen natuurlijk vierkante kilometers tegelijkertijd omgezet worden. Je ziet het hier vanzelf. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen