Trainz Versie: 2009
Station Klarenbeek is een station in het Gelderse dorp Klarenbeek, aan de Oosterspoorweg tussen Apeldoorn en Zutphen.
Hier de binnenkomst van de Arriva trein17838 vanuit Voorst-Empe. Klarenbeek het enige kruisingsstation is waar de treinen elkaar kunnen passeren, op dit traject.
Wat er allemaal kan gebeuren in/op Trainz.
Zo zag Twello er uit, toen ik 3 dagen geleden afsloot.
En zo de volgende ochtend.
Stukje verder op.
Je gelooft je ogen niet, maar het erge was, dat die grijze spoorlijn niet te verwijderen was. Wat is hiervan de oorzaak? Een virus? Heb in eerste instantie, alle gedownloade objecten van de afgelopen 4 dagen verwijderd, maar dat hielp ook niet. Ben er 3 dagen mee bezig geweest, vooral omdat die grijze spoorlijn MP track concrete bij Arnhem en Utrecht en bij Den Bosch en de Betuwe lijn ook lag, kon ik niet zomaar in local de MP track verwijderen. Ik dacht dat ik er was, met de oplossing ter plekke de grijze spoorlijn te veranderen in onzichtbare spoorlijn. Wat was ik gelukkig, je zag niets meer, afsluiten en opnieuw opstarten en allessssssssssssssssssssssssss was weer zoals ik het afsloot, dus dat hielp ook niet, de grijze spoorlijnen waren gewoon weer terug op de baan. Op het laatst alle MP track concrete in Nederlanf veranderd ter plekke, in HP track concrete spoorlijn. Toen in local alle MP track concrete verwijderd en zie, alles is weer normaal. Maar wat de oorzaak hier van was, weet ik nog steeds niet?
tja Sam, de wonderen zijn de trainzwereld nog niet uit. bij de T kruising gaat er ook iets niet goed.(shot 4) voor de rest ziet het er fantastisch uit. mvrgr, willem
het is weer een mooi stukje uitbreiding, Sam. Tip: probeer de schaal op klein te zetten, dan kom de grondtexturen meer tot zijn recht. zoals de laatste shot, inplaats van "stelconplaat' naar stoeptegel.
verbo622 schreef:
het is weer een mooi stukje uitbreiding, Sam. Tip: probeer de schaal op klein te zetten, dan kom de grondtexturen meer tot zijn recht. zoals de laatste shot, inplaats van "stelconplaat' naar stoeptegel.
voor de rest een dikke vette duim. mvrgr. willem
Ik gebruik eigenlijk te weinig de schaal, meestal staat de schaal op 3. Maar toch weer bedankt voor de tip. Heb de schaal verzet naar 0-1
Weer een route klaar, is wel een korte, maar toch? Het eerste gedeelte van de Oosterspoorweg, tussen Zutphen rechtsonder en Apeldoorn linksboven natuurlijk.
Station Apeldoorn. Binnenkomst vanuit het oosten. Spoor 4 links
De sporen richting perron 4 Kunst op het Stationsplein De Kus. Het perron, van waaruit de Stoomtrein richting Dieren vertrekt. Sporen 1 en 3 daar staat de stoptrein te wachten om te vertrekken naar Enschede, via Deventer. Binnenkomst Apeldoorn vanuit het westen.
Ben begonnen met de route Dordrecht-Zwijndrecht-Barendrecht-Rotterdam Lombardijen,Zuid,Blaak-en Rotterdam Centraal, dat komt te liggen bij dat open vakje links boven. Station Zwijndrecht, in aanbouw. Op de achtergrond Dordrecht. Richting Kijfhoek Een van de aansluitingen richting Kijfhoek, onder het spoor door, rechtdoor is richting Barendrecht.
en ja hoor, zit ik weer op het puntje van m'n zetel. niet dat de andere gedeelte's niet spannend zijn, maar omdat dit traject meer herkenbaarder voor mij is. succes met dit traject.
Super mooi! ddr-rtd is het stukje dat ik het meest reis eigenlijk. Vanaf Dordrecht is het zuid richting Breda/Roosendaal waar ik weinig te zoeken heb. Af en toe reis ik ddr-gdm maar het meeste toch wel naar rtd en vanaf daar verder naar ut / asd(hsl)
Mooi Sam! Dat is weer afwisselend na een tijdje landschappelijk in het oosten te bouwen! Ik heb op mijn Forumpje een lijstje neergezet hoe ik Blaak gebouwd heb. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Plezier met het Project Walter
Tussen Barendrecht en Rotterdam Lombardijen, in aanbouw. Barendrecht uit. De onderdoorgang van de HSL lijn net voorbij Barendrecht. Van uit de onderdoorgang, over de fly-over later richting Rotterdam De 4 spoorlijnen voor het personen vervoer, richting Barendrecht,met hier de IC 2235 Amsterdam Centraal-Dordrecht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen