Hallo beste leden, velen van jullie weten dat ik met de Amsterdamse metrolijn bezig ben. De afgelopen maanden vooral om de lijn vanaf Isolatorweg naar Gein te bouwen, daarna was ik bezig om naar het centraal station te bouwen. Nu ben ik bezig om naar Gaasperplas te bouwen, hier zijn wat screens van de route.de stations zijn isolatorweg sloterdijk vluchtlaan jan van galenstraat postjesweg lelylaan heemstedestraat henksneevlietweg amstelveenseweg station zuid rai overamstel van der madeweg duivendrecht strandvlied bijlmer arena bullwijk holendrecht reigersbos en gein
Hier heb ik nog wat screens van de Ganzenhoef wat nog in aanbouw is het GVB werkplaats in diemen en van duivendrecht van der madeweg spaklerweg en amstelstation overamstel en station rai met ingang van de noord-zuidlijn waar amsterdam nog mee bezig is
Hey GVBdylan, leuk project dit! Ben zelf ook wat aan het prutsen met de Amsterdamse metro (maar dan uitgebreider, een Zielnetz zoals ik het graag zou willen zien en hopelijk over een jaar of 30 ook gerealiseerd is). Ben benieuwd naar de resultaten!
Alleen één dingetje; zou je alsjeblieft je foto's wat meer willen selecteren? Je hebt nu een miljoen aanbouw-foto's geplaatst... ik begrijp je enthousiasme maar het duurt nu een eeuwigheid voor alles geladen is en veel foto's zijn toch minder interessant om te laten zien. Liever een paar foto's met resultaat dan honderden WIP'jes. En iets meer tekst over wát we dan zien zou ook leuk zijn
Ja. sorry voor late reactie ik weet niet zo goed hoe had werkt maar hier heb ik wat nieuwe screens van de Amstelveen, lijn - tussen amstelveen binnenhof heb ik het stukje van lijn 5 gemaakt en ook het inhaal spoor tussen amstelveen centrum en ouderkerkerlaan veder zie je ook Amstelveen middenhoven en poortwachter. Sportlaan Poortwachter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen