Trainz Versie: 2009
Hoi,
Ik ben bezig aan een nieuwe Duitse route. Dit is dit keer een grote stad vergelijkbaar met Keulen ofzo. Met een grote ringspoorweg en aan beide zijden een aansluiting naar het Hauptbahnhof. Het is gebaseerd op de situatie in de late jaren '60 of begin jaren '70. Er wordt op één aansluiting en in het merendeel van de goederentak nog met stoom gereden. Vandaar is de route uitgerust met 3 Betriebswerkplaatsen. Een groot deel van de sporen ligt er al, maar zo moet het worden:
Rood = ongeëlectrificeerd Blauw = geëlekrificeerd Bruin = uitsluitend voor goederen Donkerrood = station met in het midden het Hauptbahnhof Lichtblauw = water Zwart = Betriebswerkplaats
enkele screens: BR 41 met een D-trein vanuit het ongeëlektrificeerde spoorlijn naar het Hauptbahnhof, rijdt over de brug over het kolenspoortje van het Betriebswerk
Dezelfde trein bij de spliting van de geëlekrificeerde spoorlijn en de ongeëlektrificeerde (al ligt er nog nergens bovenleiding behalve bij het Hauptbahnhof)
De daadwerkelijke splitsing
De D-trein bij het doorgaand station waar zich ook een splitsing bevindt.
De 3 verdiepingen splitsing naar het Hauptbahnhof / overkant van de rivier
De inrit van het Hauptbahnhof
Zicht richting het Hauptbahnhof
Het Hauptbahnhof
De BR 41 als losse loc terug opweg naar het Betriebswerk en passeert de stalen brug op de 3e verdieping
Een BR 01 met een D-trein komt vanuit de geëlektrificeerde lijn richting het Hauptbahnhof nog voor de splitsing.
En kruist hier met de terugrijdende BR 41
Hier staat de 41er langs 2 olie 44ers met een gemengde trein
De 41er in het Bahnbetriebswerk
Hier een E03 met de TEE Rheingold richting het zuiden
Dit is een BR 10 met een D-trein op de brug over de rivier heen. De brug heeft de grootte van 9 Arnhemse Rhijnspoorbruggen
En komt via de 2e verdieping van de splitsing richting het doorgaande station dat links op de kaart staat
Hier de 2 olie 44er's met de goederentrein onder de geëlektrificeerde spoorlijn door waarna ze zich op deze lijn aansluiting en door de wisselstraat naar de goederenlijn gaan.
Even het werk van deze week inleveren
Met een br 218 en silberlingen door een van de nog onbekende stations van Schaffrath. Hier heb ik een beetje het oude luchtspoor van Rotterdam nagebouwd.
Bedankt voor de complimenten @spoorfan: bij mij gaat hij ook ontzettend traag als ik die route open. Wordt voor mij idd wel eens tijd voor een nieuwe laptop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen