Trainz Versie: 2009
michel219 schreef:
De fly-over bij Boxtel dan misschien?
Koud Michel
ff een ritje maken met de VIRM 3031 richting Arnhem en eind bestemming Nijmegen. Hier de binnenkomst in Utrecht. Wachtende op spoor 14b te Utrecht om daarna te vertrekken richting Nijmegen.
tedje schreef:
dan flyover bij Utrecht CS
Koud Tedje
Het volgende station is Ede-Wageningen. Met hier de binnenkomst van de VIRM 3133 op perron 4 en rechts wachtend de stoptrein van Connexxion om straks te vertrekken richting Amersfoort. de VIRM 3133 op perron 4 en weer op weg naar Arnhem Ede-Wageningen perron 3 en 4 de stoptrein van Connexxion Ede-Wageningen
Dan mag je mij vertellen wat het wel is, de kenmerkende en unieke bovenleiding en het bijzondere hekwerk op de fly-over vertellen mij dan het 's-Hertogenbosch is. Ik ben zaterdag nog over die fly-over gereden, dus eigenlijk vrijwel zeker van mijn zaak.
michaeloosten1996 schreef:
Sam schreef:
michaeloosten1996 schreef:
De fly-over van 's-Hertogenbosch
Warm
Dan mag je mij vertellen wat het wel is, de kenmerkende en unieke bovenleiding en het bijzondere hekwerk op de fly-over vertellen mij dan het 's-Hertogenbosch is. Ik ben zaterdag nog over die fly-over gereden, dus eigenlijk vrijwel zeker van mijn zaak.
Wat een mooi compliment, dat je alle kenmerken herkend. Ik zei toch al warm
een pracht van een baan. compliment. zal je daar niet een overgang plaatsen van Marco. dan heb je de overweg inéén. dat scheelt weer een hoop verbouwingen. je gaat lekker hoor Sam. vr.groet, willem
Ik heb een probleem met uw route: Trein maakt de kaart niet herkent: ik krijg dit bericht: «ERROR - NO MAP SELECTED U probeerde Driver of Surveyor starten zonder dat er een kaart gekozen »
Ik heb uw gedownloade content in dit forum en vele andere uit de DLS - het enige wat ik nog voor een andere keer was de gebouwen (maar niet nisaties en andere faciliteiten rail). Beide belangrijkste kuids aanwezig zijn (kaart en sessie). Heb je enig idee over wat het zou kunnen worden voorkomen en hoe kan ik het beheer van de situatie?
Dank je wel,
Original version Hi there Sam, greetings!
I'm having a problem with your route: Train doesn't recognise the map: i get this message: «ERROR - NO MAP SELECTED You attempted to start Driver or Surveyor without having a map selected»
I've downloaded your content in this forum and many other from the DLS - the only thing i left for another time was the buildings (but not sations and other rail facilities). Both main kuids are present (map and session) Do you have any idea about what it could be happen and how can i manage the situation?
Your trainz version is too old for the map, I don't know what trainz version the route is build in, but is has to be at least that version, else it won't work.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen