Wie o wie weet waar deze ingewikkelde betonportaal staat? Portaal is overigens met een goede reden gemaakt. Die goede reden blijft vooralsnog geheim
Ergens in Brabant? Ik heb echt geen idee waar het staat, maar weet wel dat dit er heel erg ingewikkeld uitziet en je het niet vaak tegenkomt. Knap hoor hoe jij het weer te bouwd!
Vandaag en een hele poos terug gewerkt aan een update voor de RHS bovenleiding. Voor een route had ik een RHS portaal nodig waar zowel isolatoren op A hoogte als op B hoogte nodig waren, echter paste dit op het oude systeem niet, daarom ben ik het hele systeem gaan updaten. WIP:
Erg leuk om te zien hoe je steeds maar dieper en dieper de materie induikt. Ik heb Hilversum voorzien van jouw portalen, en tot grote tevredenheid. Ik sluit niet uit dat ik meerdere stations op mijn route opnieuw ga uitwerken met de vele mogelijkehden die jouw set biedt. Zou het dan toch aanstekelijk werken/ Plezier met de hobbie. Walter
Ik had gister bedacht dat het misschien een leuk idee was om een "lite" versie van mijn set te maken, eentje die wat makkelijk toe te passen en minder uitgebreid is. Handig voor de mensen die er wat minder handig in zijn misschien Maar dat zit nu nog in mijn hoofd, misschien dat ik dat binnenkort eens ga uitwerken.
EDIT: om het werk op emplacementen met RHS te verlichten, zijn er nu ook gehele portalen voor 2-6 sporen, wel zonder hangers.
Bedankt voor deze nuttige update Michael. Volgens mij bestonden eerder de perronmasten ook niet (?). Ik kan het mishebben, maar deze bovenleiding wordt ook steeds meer toegepast op station. Very nice!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen