De gebouwen zijn Googleomzetters. Noordelijke Ontwikkelingsmaatschappij en Paterswolde 2(deze laatste zit al in mijn download bestanden). Hilversum is klaar om het seinenwerk te kunnen gaan plaatsen.
Dank voor de complimenten heren. En Sam, de complimenten terug, ook jij gaat maar door en door . Succes! De Kippenbrug is ws.viadckppbrg en komt van trainzbytrainz als ik me niet vergis. Hier een paar landschapjes tussen Hilversum en Baarn. Mooie bosrijke omgeving. Plezier met de Hobbie. Walter
De Stichtselijn Baarn-Den Dolder vordert gestaag (90%). Station Baarn Baarn uit richting Amersfoort Richting Soestdijk terwijl de Intercity Amersfoort-Amsterdam vanuit Amersfoort Baarn nadert. We naderen Station Soestdijk Station Soestdijk Station Soest, de enige plek waar de treinen elkaar kunnen passeren. Soest Zuid Na enkele kilometers door het bos te zijn gereden sluit de lijn aan bij Amersfoort-Utrecht en is Station Den Dolder op komst. Plezier met de Hobbie Walter
Het voorlopige eindpunt van deze lijn is Station Hilversum. Bovenaanzicht DDAR rijdt vanuit Baarn Hilversum binnen Gezien vanaf Amsterdam richting Utrecht.
Station Sliedrecht met de Beruwelijn pal voor de deur. Dank aan Gert voor het fraaie Betuwe Portaal!! De Brug bij Sliedrecht richting Dordt. Met Industrie van Dupont op de achtergrond. Baggerwerkzaamheden in de eigen voortuin. Sliedrecht is de Baggerhoofdstad van Nederland. Plezier met de hobbie. Walter
Ik wil Sliedrecht-Geldermalsen bouwen. Om dat goed te doen bouw ik eerst van Utrecht naar Geldermalsen. Van Geldermalsen weer naar Sliedrecht. Hier de eerste impressie van Culemborg. Hier kruist het spoor de Lek. De brug is iets afwijkend van wat er echt staat, maar de Rijnspoorbrug blijft een plaatje.
Boerderij in de Uiterwaarden Plezier met de Hobbie. Walter
Deze week de bruggen van Zaltbommel en de Uiterwaarden opgezet. WIP De oude rijkswegbrug wordt afgebroken (2007) met FMA onderdelen en viaduct Olaf99 opgebouwd. Plezier met de Hobbie
Trainz Versie: 2009
Veel succes met deze mooie en veel nieuwe stations makende route, alleen overtrekken via google earth zal moeilijker worden Walter, omdat de helft denk ik er niet op staat, wat betreft stations en sporen, maar het begin ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit, behalve die middelste brug bij Zaltbommel (behalve als het fictief is), want die is al jaren weg. groeten Sam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen