In het topic van Jeroen heb je kunnen lezen over de update van de 6400 van Gjvh. Ik heb laatst foto's gemaakt van de rode 6400 en ben zelf weer bezig geweest met deze repaint:
Inderdaad, meningen verschillen! Ik ben persoonlijk totaal geen fan van die rijdende reclamezuilen ... wat een bij elkaar geraapt zooitje / schreeuwbeeld geeft die kleurstelling zeg. Om onrustig van te worden
Ik vind de loc prima, maar de kleurstelling ... nee dank je ... ik sla even over
Ik vindt de loc zelf in het groot bedrijf geen hol aan.
Iedereen heeft zijn eigen smaak Jeroen, en dat is maar goed ook. Daarin tegen vind ik de loc erg fraai aangezien je dat niet elke dag op het spoor ziet.
Dan voor de liefhebbers een update: Weet iemand trouwens hoe de bovenkant van loc eruit ziet? Want ik heb het nu gewoon grijs gelaten.
Aangezien mijn Trainz weer werkt en ik de toetsweek achter de rug heb kan ik ook weer verder met mijn repaints en Trainz zelf. Zeer binnenkort zal ik hier de BR 186-107 (2 dezelfde locs maar andere versies) uploaden. Die namelijk al een tijdje te liggen verrotten in mijn Content Manager...
Maar nu eerst een screen van de NBE Rail's V100 waar ik de laatste paar uren druk mee bezig ben geweest: Ik zit wel met een probleem... Ik heb de cabine van Cj187 toegevoegd aan de loc, maar als ik naar de bestuurders modus ga, lijkt het net of ik in een ICMm cabine zit (zo hoog is de cabine)...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen