Heb je het gebouw van station Veendam al, of zal ik proberen deze te maken voor je? Ben er ooit eens aan begonnen, misschien lukt het wel deze af te maken...
Nou ??? We hebben wel het station Vdm .. en we kunnen hem eventueel reskinnen maar als je daarmee ons wil helpen om een goed Vdm te maken dan is die hulp zeer welkom.
Het hoofdgebouw en de bijgebouwen heb ik ooit eens in gmax gemaakt toen ik zelf een beetje overmoedig aan de route Stadskanaal-Veendam was begonnen. Was nog niet helemaal af, maar volgens mij moet het lukken om dat project weer op te pakken. Je hoort van me!
Het hoofdgebouw en de bijgebouwen heb ik ooit eens in gmax gemaakt toen ik zelf een beetje overmoedig aan de route Stadskanaal-Veendam was begonnen. Was nog niet helemaal af, maar volgens mij moet het lukken om dat project weer op te pakken. Je hoort van me!
In de afgelopen jaren was ik kennelijk gekomen tot versie 0401 van het model:
Het lijkt zo op het plaatje al heel wat, maar schijn bedriegt een beetje. Ik heb nog de nodige problemen met de juiste dakpannen. Daarvan is zowel de texture als het passend maken nog niet geslaagd. Verder weet ik ook niet of het detailniveau, vormgeving en texture past bij de objecten die jullie al hebben. Het model is qua details en bouwwijze ongeveer gelijk aan het wel al eerder uitgebrachte station van Stadskanaal. Wordt vervolgd.
Helaas heb ik nog niet kunnen vinden hoe ik via dit forum een PM moet sturen. Voor ik in het forum reageerde had ik de e-mail button al geprobeerd, maar daarop krijg ik herhaaldelijk een foutmelding terug: "Remote host said: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable [RCPT_TO]"
Kan iemand me even kort naar de pm-manual verwijzen aub.? Bvd.
Helaas heb ik nog niet kunnen vinden hoe ik via dit forum een PM moet sturen. Voor ik in het forum reageerde had ik de e-mail button al geprobeerd, maar daarop krijg ik herhaaldelijk een foutmelding terug: "Remote host said: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable [RCPT_TO]"
Kan iemand me even kort naar de pm-manual verwijzen aub.? Bvd.
Stuur het maar door naar remonremmers (at) gmail.com. Wij werken toch samen aan de route en stuur ik het wel weer naar Gert
Alweer een tijdje geleden dat hier wat gepost is. 2 week op vakantie geweest naar Texel, dagjes weg etc etc. Mijn oude laptop is naar de **** gegaan. Wel heb ik de route nog en een nieuwe laptop uiteraard! Binnen een paar dagen zal hier weer wat screentjes en andere dingetjes gepost worden over de route Groningen - Leer. Ook heb ik al een hele tijd geen contact meer gehad met Gert. Ik zal hem ook zo snel mogelijk weer aanspreken op Skype om weer verder te gaan bouwen aan de route.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen