Sinds een hele tijd weer een update: Er is nu ook een 2de klas plan E Nog ff de texture daar aanpassen... En een nieuw project de BR 65. Ik zie graag wat jullie er van vinden. EDIT:
Ik heb de g400 al dus voor mij zal het niet spectaculair zijn... Maar als ik je een tip mag geven, de cabines en draaistellen zijn van bijna alle Mak/Volssloh diesels hetzelfde...
Ai erg moeilijk! Er hebben zich al heel wat mensen stuk gebeten op die neus... Maar ik wens erg veel succes! En dan maar hopen dat Trainz er Mat' 54 bij krijgt
Goed dat je hebt gezien dat van de bovenkant taps toeloopt. Al moet de neus ronder, en het dak (boven de ramen lager/kleiner)
Ik weet niet waar je woont, maar ik woon is Soest vlak bij Amersfoort en in Amersfoort staat op het terrein van Herik Rail de Mat'54... Ik kan als je wil misschien wel eens wat foto's maken van die mat'54, maar ik beloof niks want het hangt af van de wel welwillendheid van de mensen van Herik Rail.
hier en daar nog een beetje bij kneden, maar het komt goed dat zie ik al. de cabine staat al klaar. zat in 't weekend te denken om er zelf aan te beginnen, maar vond het zo'n grote uitdaging. dus heel veel succes en maak er wat van. vr.groet, willem
Ik ga komende zaterdag zelf klussen aan de 766 in Amersfoort, ben er afgelopen vrijdag geweest en wordt daar vrijwilliger, ik weet niet of ik m'n fototoestel mee ga nemen, vanwege het klussen, maar misschien kom ik een keer in de gelegenheid om foto's te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen