Vorst zonder goed schaatsijs maakt het dat Utrecht-Arnhem voor zo'n 80% klaar is. Station Bunnik Station Driebergen Zeist Voorbij Driebergen richting Ede Emplacement Maarn met de Zanderij Station Maarn. Sinds een jaar is de A12 verbreed en het Station achter een groot geluidscherm verdwenen. Hier blijft het de oude stijl. Maarsbergen richting Ede Parkeerterrein nabij Veenendaal Aftakking naar Veenendaal West - Rhenen Vlak voor Veenendaal Veenendaal De Enka fabriek met Ede-Wageningen op de achtergrond. Er staat een Plan V Valleilijn klaar voor vertrek naar Barneveld. De A12 kruist het spoor achter Landgoed Hoekelom. Plezier met de Hobbie. Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 29 jan 2013 21:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Redelijk herkenbaar... Wil je het echt goed doen, moet je de spoorbaan scheiden in twee enkele sporen die zo'n 5 meter uit elkaar liggen. De provinciale weg is maar een rijbaan.
Bedankt Jeroen. Ik weet dat ik er een beetje naastzit. Het zijn driebanen (waarvan een voorsorteer) met gescheiden berm en dan ook nog een ventweg o.i.d. Meer dan een standaard overweg en minder dan een dubbele overgang. Uitdagingkje voor de toekomst Plezier met de Hobbie. Walter
Arnhem wordt een echte stad. Station Arnhem wordt in aanbouw afgebeeld. Het station is nog in redelijke oude staat. Op de achtergrond Villa Sonsbeek ICE vertrekt richting Utrecht Hotel Haarhuis en de Eusebiuskerk Ter hoogte van het Spijkerkwartier Hoek Schaapsdrift bij Station Presikhaaf Station Presikhaaf WIP
mijn petje er weer voor afgenomen. in een woord "geweldig" het is maar goed dat Nederland niet zo klein is, anders was je al uitgebouwd. veel succes en groeten, willem
Dit weekend Velp-Zutphen ingemeten. Dit wordt voorlopig het eindpunt van het project. De komende maanden wordt de scenery uitgewerkt tussen Velp en Zutphen, Utrecht- Amsterdam en Haarlem-Leiden. Dat zijn nog de nodige km2 landschap. Wanneer dat gedaan is dan zal Netherlands West 3.0 in de download verschijnen. Zutphen Plezier met de Hobbie. Walter
Zutphen WIP Stationsplein Zutphen Leuk aan Zutphen is dat hier de DM90 naar Winterswijk goed tot zijn recht komt. De IJsselkade Zutphen van zijn fraaiste kant.
De route Zutphn-Arnhem is 99% klaar. Alle seinen met juiste type en plek neergezet, veel hekjes, streetlights geplaatst. Station Brummen De IJssel bij Zutpen Gelders landschap Plezier met de Hobbie. Walter
prachtig Barry. wat is dat voor een dubbele brug op de tweede screen. die kan ik nog niet volgen mij. en ik mist jouw "standaard" Virm cabine. voor de rest is het een prachtige route. met vriendelijke groet, willem
Dank voor de complimenten heren. @Willem: De dubbele brug is het hefgedeelte van de brug in Zutphen. Vlak ernaast ligt een verkeersbrug van dezelfde constructie. Dubbele hefbrug! Natuurlijk rijd ik vooral in deze "standaard"cabine. Hier bij Utrecht CS. Moet "effe" alle VIRMcabines omzetten Plezier met de Hobbie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen