Ziet er weer goed uit Sam , maar waarom gebruik je nog steeds de oude seinen ipv mijn seinen.. werken ook veel realistischer .. en ziet er beter uit !..
Trainz Versie: 2009
Bij station Tegelen heb je in het echt op spoor 1 inderdaad zo'n hoog sein over beide sporen heen, maar bij spoor 2 staat gewoon een dwergsein. Dat geldt ook voor de zuidkant.
Roel schreef:
Bij station Tegelen heb je in het echt op spoor 1 inderdaad zo'n hoog sein over beide sporen heen, maar bij spoor 2 staat gewoon een dwergsein. Dat geldt ook voor de zuidkant.
Je hebt gelijk Roel foutje mijnerzijds dat verander ik, aan de zuidkant had ik wel een dwergsein staan.
GertMeering schreef:
Ziet er weer goed uit Sam , maar waarom gebruik je nog steeds de oude seinen ipv mijn seinen.. werken ook veel realistischer .. en ziet er beter uit !..
Als ik die seinen gebruik dan vlieg ik uit het spel kweet niet hoe dat komt. Maar zo lelijk zijn ze toch niet die seinen van Jan en ze werken prima.
hallo Sam, Ziet er weer goed uit Sam , maar waarom gebruik je nog steeds de oude seinen ipv mijn seinen.. werken ook veel realistischer .. en ziet er beter uit !.. Gert bedoel de portaal en portaalseinen, die zijn namelijk een stukje lager, realistisch zoals in't echt en je kan een snelheidsbeperking meegeven. vr.gr. Willem
GertMeering schreef:
Hallo Gert Ben het met je eens dat de portalen van jou realistischer zijn, maar ik mis dan (of ik zie het over het hoofd) de gewone gantry signaal zonder snelheids aanduiding zie foto en dan ook nog met en zonder P aanduiding. Als ik jouw nieuwe sein gebruik dan vlieg ik er met een error code uit het spel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen