Vandaag veel Meet- en Googlewerk verricht. Ik heb Utrecht-Arnhem-Velp ingemeten. Arnhem Centrum Hier een overzicht van het hele project Netherlands West tot nu toe. Midden onder de Hoekselijn en de Havenspoorlijn, rechtsonder Zevenbergen,rechtsboven de Moerdijk enDordrecht naar links richting Den Haag Leiden, middenboven Gouda. Boven zit Utrecht Centraal, links Amsterdam en links onder Haarlem en Zandvoort. Vandaag ingemeten. Links Amsterdam, Middenonder Utrecht boven Arnhem tot en met Velp (richting Zutphen)
Ik wil de Randstad eerst verder afbouwen, daarna Arnhem-Velp, De Kippenlijn (Ede-Barneveld) en de lijn langs Veenendaal naar Rhenen zijn projecten die gaan kriebelen. Ik heb de hele zaak eerst aanelkaar gekoppeld zodat de tussen gelegen gebieden altijd later gemaakt kunnen worden.
Nu gaan we maar zien hoe het zich ontwikkelt Plezier met de Hobbie en met de Kerst! Walter
aan Huub, De route blijft ondanks de grootte prima berijdbaar. Ik maak wel scenarios per route. Dus wanneer ik bijvoorbeeld Dordrecht-Rotterdam rij dan rijden er buiten deze route geen AI-treinen. Fijne jaarwisseling allen! Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 14 jan 2013 11:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Dank heren! We bouwen en voorlopig nog lustig op los. @Tedje: De Rode Kruisboot is een van de cruiseschepen van Dman (DANIPO.nl). Zie zijn website! Walter
Mijn complimenten voor je screens, mag ik een vraagje stellen waar heb jij de rode kruis boot vandaan.
gr. Tedje
barrie40 schreef:
Dank heren! We bouwen en voorlopig nog lustig op los. @Tedje: De Rode Kruisboot is een van de cruiseschepen van Dman (DANIPO.nl). Zie zijn website! Walter
Als ik het goed heb zit hij in het pakketje van de rivier cruiseschepen
aan Daniel. Ik denk dat er in Utrecht wel een circus komt Hier kruist de stoptrein vanuit Bunnik de A27 richting Utrecht CS. Op de achtergrond Amelisweerd.
Aanpassen: In werkelijkheid is de A27 alleen maar voorzien van een verdiepte grasrand en geen beton.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 14 jan 2013 11:06, in totaal 2 keer bewerkt.
We werken verder tussen Utrecht en Arnhem. Maarn. Het Emplacement bij het oude station Aan de overkant van de A12 ligt de Zanderij met het Zwerfkeienmonument. We bevinden ons immers op de Utrechtse Heuvelrug. Plezier met de Hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen