Boschhoven is om en nabij gebaseerd op station Den Bosch,en heeft veel fictieve tinten. Het wordt een stations module met opstelsporen,omloopsporen,VAM,PTT Post,reinigingssporen,wasstraat en een autolaad perron. De module bied dus veel mogelijkheden,maar eerst maar ff wat screens van de vorderingen tot nu toe! Aan en opmerkingen op fouten of iets dergelijks lijden tot betere zaken,dus dumpen maar
Sporen tot aan het station Zuidzijde. Wisselstraten station Zuidzijde. Autolaad perron. Overzicht perrons. Wisselstraten Noordzijde. Reinigingssporen. PTT Post met omloopsporen. PTT Post overdekt laadspoor (Hekken zijn natuurlijk geanimeerd) Wasstraat. VAM. Het perron wordt onderbroken door de aansluiting naar de PTT Post en diverse opstelsporen. En een close up van de gescheiden perrons die aan hetzelfde spoor liggen,een situatie die in werkelijkheid niet snel voor zal komen
Ziet er fraai uit Gil. Een nadenkertje voor eigen ontwerp: Zoals je kunt zien ben ik met Utrecht Centraal bezig. En bij grote emplacementen (Amsterdam, Rotterdam en Den Haag Centraal idem) zijn niet alle sporen vanaf de ingaande sporen te bereiken. Het zijn inelkaar geschoven rijrichtingen die gescheiden functioneren. Bij fictieve emplacementen (ik ook) ontwerpen we eigenlijk altijd dat alle sporen bereikbaar zijn. Is dus eigenlijk niet realistisch Maar nogmaals: Fraai werk. Walter
Bedankt voor de reacties. @Barrie: Ja klopt dat grote stations een ingewikkeld patroon hebben qua infra structuur. Daarom heb ik bewust gekozen voor een station wat er tussen in ligt qua grootte.
Om even terug te komen op het feit dat niet alle sporen bereikbaar zouden zijn... Ik heb ook nog een ander project liggen "Susteren" zoals je wellicht weet,en daar zijn wel alle sporen te bereiken,maar dat emplacement bestaat in werkelijkheid allang niet meer en is aangelegd in 1902 ofzo,dus waarschijnlijk lagen de prioriteiten toen anders als hedendaags..
Kortom bedankt voor je reactie en ik ga kijken of er wat sporen verlegd kunnen worden.
Vervallen "Van Gend & Loos" gebouw aan het perron. Voetgangers overweg tussen perron 4b en 4c (alleen Veolia) Overzicht qua aankleding perrons (Perron kappen zijn van groen Neon verlichting voorzien) Auto laad perron meer aangekleed. Perrons met Neon verlichting 's avonds.
Wissel geleiders,schakel bakken/potjes,schakel kasten,wisselverwarmers,portalen en draad wordt een beste klus..Maar Emplacement Zilverhoven is ook geen kleine klus geweest,en zag er ook puik uit,al zeg ik het zelf.
Perron sporen zijn inmiddels van de nodige veiligheids voorzieningen voorzien. Een blik vanaf het PTT Post spoor richting Station. Overzicht naar het Emplacement. Reinigings sporen al wat verder aangekleed. Het nostalgische "Van Gend & Loos" gebouw wordt al lang niet meer gebruikt,maar de spoor aansluiting ligt er nog wel,en die wordt gebruikt om werktreinen te stallen als dat nodig is.
De bovenleiding wordt een klus,maarja ik wil t absoluut niet afraffelen,dus ik neem er royaal de tijd voor!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen