Dank voor de reacties heren. Hier Haarlem in uitgewerkte toestand. Een mooi stukkie spoor om te bouwen! Brug over de Spaarne Station Haarlem vanaf Amsterdam gezien. Vanaf de andere zijde richting de Koepelgevangenis. Hier komen de sporen uit Leiden, Zandvoort en Uitgeest samen.
Trainz Versie: 2010EE
Walter, het ziet er weer geweldig uit. Kan er niet meer op wachten om de IC Dordrecht-Amsterdam via Haarlem te kunnen gaan rijden. Ben je ook van plan om richting Roosendaal (mijn stamstation ) en Vlissingen of Breda te gaan werken? Zou me echt leuk lijken. Achja, ben blij met wat er is, want je maakt toproutes!
Dank voor de commentaren heren. @Ojiny: Sam heeft Zuid Nederland fantastisch op de kaart gezet. Dus Vlissingen en Roosendaal zijn gelukkig al berijdbaar. Vanuit Zevenbergen naar Roosendaal is wel een van mijn toekomstige projecten. Maar Haarlem-Leiden is ook nog een route met heel veel werk. Drie keer zo lang dan Haarlem-Amsterdam. En Zandvoort kriebelt nu Plezier met de Hobbie. Walter
Trainz Versie: 2010EE
@Barrie Ik snap het, maar toch wens ik je veel succes, je zet altijd prachtig werk neer, en dat mag wel eens gecomplimenteerd worden vind ik! En dat vinden andere ook, want je hebt eigenlijk alleen maar goeie reacties! Iig, ga zo door Walter, het ziet er allemaal al mooi uit.
Ziet er tof uit hoor! Alleen mis ik het rangeerspoor bij Haarlem VAM (ligt tegenover Nedtrain Haarlem). En ik mis op sommige plaatsen staan de seinen`en andere staan niet helemaal goed... Ik zou daar even een cabinerit op Youtube gebruiken.
De VAM is alleen te bereiken over het linker spoor vanaf Haarlem CS. De VAM heeft een laadspoor en een uitloopspoor. De vuiltrein die wordt geladen onder de stortkoker wordt door een zogenaamd rangeer juk vooruit geduwd,deze wordt weer door een kabel bediend Rangeer juk. Dolly's die de kabel door de bocht en wissel geleiden.
Dank voor de tips en foto's heren. Ook Nedtrain Haarlem is nog niet af. Evenals een stukje 4 spoor bij de Suikerfabriek van Halfweg. Maar de VAM gaat er komen Plezier met de Hobbie Walter
Na Dordrecht, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Haarlem, Amsterdam en Gouda is nu de laatste hoek van de Randstad aan de beurt. Utrecht wordt gebouwd. Een echt lange winteravondenproject Van hieruit wordt de verbinding gelegd naar Woerden en Amsterdam Bijlmer Arena. Dat maakt de Randstadcircel compleet. En dit was dubbel werk want wanneer je te dicht op de Google Earthkaart een foto maakt klopt het perspectief niet meer. Dus alles moest over. Plezier met de Hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen