ik heb een kleine vraag betreffend de br 50 en br 52 van cj187. Er staat dat deze geschikt zijn voor ts2010. Wat is de reden waarom deze locs niet in ts2009 werken? Ik vind ze er geweldig uitzien, als is het niet meer dan het plaatje.
ik heb een kleine vraag betreffend de br 50 en br 52 van cj187. Er staat dat deze geschikt zijn voor ts2010. Wat is de reden waarom deze locs niet in ts2009 werken? Ik vind ze er geweldig uitzien, als is het niet meer dan het plaatje.
Je vraag iets zonder daarvoor info bij te geven. Om maar weer het hele riedeltje op te noemen, wat zegt het CM? Geeft dat fouten aan? Mis je onderdelen?
En ja, als er staat TS2010 dan doet ie het alleen (gestest) TS 2010
Trouwens ik heb dit topic afgesplitst omdat het in een oud topic stond en onder het verkeerde forum gedeelte Volgende keer even wat beter kijken denken en doen
Wat betreft andere fora, welke andere hahahaha... Toch vreemd en interessant waarom ze het niet doet in TS2009, ik zou dan wel willen weten wat eraan te doen is. Snap je nu ook waarom, en misschien ben ik een uitzondering, graag wil weten waarom iets het niet doet. Misschien valt er wel wat aan te doen. Voor er dingen online worden ge plaatst wordt alles gestest, door mij en Thomas. Zo kunnen wel vast stellen in welke versie het doet. In dit geval TS2010.
Als iemand deze ervaring heeft kan die dan met meer details komen?
Wat betreft andere fora, welke andere hahahaha... ls iemand deze ervaring heeft kan die dan met meer details komen?
Er zijn zat andere fora, maar dan niet over Trainz. Dat laatste vind ik zeker een goed voorstel, wellicht is er wel een makkelijke manier op het wel te laten werken:)
Ik heb ts2009 SP2 en de loks werken gewoon,alleen de tenders lijken niet gereskinned,terwijl op de plaatjes die bij de downloads horen zijn de tenders wel wat verweerd zoals de loks zelf.. Hmm...
Ik heb nu gepatched naar build 41497 (op advies van forumlid, weet zo de naam even niet meer) , dan werken de locs en de tender van de 52er wel. De kabinentender van de 50er werkt nog niet. Deze heb ik gedownload op DLS.
kennelijk zit de tender er niet bij... Ik zal eens kijken of dat er ook bij kan. Maar zoals andere misschien denken ben ik niet in loondienst van TO, dus ik zal het moeten doen met de tijd die overblijft.
Dacht al , die Thomas en Jeroen zullen wel bakken geld verdienen met deze site ... Daar mag wel op bezuinigd worden , maar dat blijkt dus niet nodig te zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen