*pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft* Zo, stof van de bovenleiding afgeblazen, of liever gezegt: van het B4 systeem, want dat is waar deze korte post over gaat. Zonet maar even de draadwisselingen voor B4 afgemaakt
Eens zien hoelang ik bij de bovenleidingen blijf, lol
Sinterklaas kapoene, gooi wat in mijn.... erhhhmmmmmm.... wat een nette masten zeg ... hier kijk ik al lang naar uit. Alle routes die ik tot nu probeer na te maken staan vol met B4. Ik hoop dat je nog even de zin houdt om hiermee verder te gaan!
Gaaf Michael. De bovenleiding van de toekomst. Deze masten zullen we in de toekomst steeds vaker gaan zien. Als een traject verbouwd wordt, plaatst men meestal ook nieuwe bovenleiding (B4 systeem). De huidige bovenleiding verouderd en is geschikt voor snelheden tot 160 km/u, dit i.t.t. het B4 systeem, dat geschikt is voor snelheden tot 200 km/u en 25kv.
Ondanks dat ik het oude bovenleidingsysteem (B3) het mooiste vind, zien je masten er goed uit Michael. Gaaf om deze masten in Trainz te zien. Ze zijn inderdaad ook onmiskenbaar binnen het Nederlandse Trainz landschap.
Leeuwarden-Zwolle nadert zijn voltooiing, op de speurtocht naar de laatste dingen om gemaakt te worden kwamen deze borden aan het licht. Met dank aan Thomas voor de toestemming voor het reskinnen van zijn bord telerail bord:
Ook in 2013 ga ik weer lekker verder met content maken, voor NOG meer details in de bovenleiding op Zwolle-Leeuwarden is nu dit in ontwikkeling (WIP): Leiding Onderbreker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen