Trainz Versie: 2009
Op deze foto kun je het redelijk goed zien 2 liften aan beide perrons verbonden met de voetgangersbrug. Ben trouwens wel benieuwd hoe Cuijk er uit gaat zien
[quote="jaap6666"]Op deze foto kun je het redelijk goed zien 2 liften aan beide perrons verbonden met de voetgangersbrug. Ben trouwens wel benieuwd hoe Cuijk er uit gaat zien
Mooie foto Jaap, dit kan ik makkelijk vervangen nu ik toch nog in Nijmegen bezig ben. Hoe Cuijk eruit gaat zien, kan je vinden bij de downloads. De route Zuid Nederland is vrij gegeven, zie Downloads-Routes en Sessies. The route South Netherlands released, see Downloads, Routes and Sessions. Die Route Süd Niederlande Edition, siehe Downloads, Routen und Sessions.
Den Bosch Oost heb ik inmiddels ook verbeterd, (dat zag er niet zo best uit). Trouwens door de releas van 2004 naar 2009 is er ongewild ook diverse veranderingen opgetreden. Sommige stukken grond texturen zijn verdwenen bv. Spoorbomen verdwenen in het niet, alleen het onzichtbare rijgedeelte zag je nog. Inmiddels zoveel mogenlijk veranderd.
Sam, langs deze weg de complimenten voor de route. Ik heb veel ontbrekende Kuids binnengehaald en heb nu een fraaie indruk van je project. Ik haal er altijd weer dingetjes uit dus erg fraai en leerzaam voor mijn eigen route. Plezier met de Hobbie Walter
barrie40 schreef:
Sam, langs deze weg de complimenten voor de route. Ik heb veel ontbrekende Kuids binnengehaald en heb nu een fraaie indruk van je project. Ik haal er altijd weer dingetjes uit dus erg fraai en leerzaam voor mijn eigen route. Plezier met de Hobbie Walter
Blij om te horen dat je er wat aan hebt, om ook op jouw baan te kunnen gebruiken. Zo leren we weer wat van mekaar
Station Nijmegen perron 3a met de KLM IC koploper richting Arnhem en aan de overkant staat te wachten op perron 4a de IC naar Roosendaal. Rechts de Veolia stoptrein op perron 1b om te vertrekken richting Roermond en links de NS stoptrein op perron 4b die rijdt via Den Bosch en Eindhoven richting eindstation Deurne. Nijmegen spoor 35, voorheen vertrokken de stoptreinen richting Roermond vanaf dit perron. Weer twee spoorlijnen af. De Brabantse Lijn of Zuidooster spoorlijn is een spoorlijn die loopt van Tilburg via 's-Hertogenbosch naar Nijmegen. De spoorlijn Nijmegen - Venlo, ook wel Maaslijn of Heilige Lijn genoemd, is de grotendeels enkelsporige spoorlijn van Nijmegen naar Venlo. Bij Blerick sluit de spoorlijn aan op Staatslijn E (Eindhoven – Venlo – Roermond – Maastricht). De spoorlijn is niet geëlektrificeerd. Met de Maaslijn wordt vaak het traject Nijmegen-Roermond bedoeld.
je kan niet alleen prachtig bouwen, maar je heb ook nog veel kennis ervan. jouw topografie is goed, daar had je vast een voldoende voor. vriendelijke groet, willem
Maar wij hebben elke dag nog plezier aan onze route. Helemaal met je eens Willem, het lijkt erop dat die ene groene naam en rode naam (jullie zijn toch de vrienden van trainz) die dit zeggen erg kinderachtig, lijkt wel ietsjes jaloezie in te zitten, ons het trainz plezier willen bederven, maar wij kunnen zeggen dat we de route zelf gemaakt hebben en niet met behulp van andere personen. En hoe weten jullie nu al hoe de route word, hebben jullie er ook aan mee gewerkt (ja dan kan je natuurlijk niks anders zeggen, eigen roem stinkt). Maar wij hebben elke dag nog plezier aan onze route. Groeten van Sam die er nog steeds plezier aan beleefd omdat het een hobby is.
Sam,
Citaat:
het lijkt erop dat die ene groene naam en rode naam (jullie zijn toch de vrienden van trainz) die dit zeggen erg kinderachtig, lijkt wel ietsjes jaloezie in te zitten, ons het trainz plezier willen bederven,
1. Ik zie nergens iets staan dat mensen jouw of andermans route NIET mooi vinden ... waar lees je dat? Ik vind jouw reactie nog eerder jaloersig ...
Citaat:
maar wij kunnen zeggen dat we de route zelf gemaakt hebben en niet met behulp van andere personen.
2. Joh echt? dus alle content uit jouw route is dan door jezelf gemaakt? Knap hoor ... En wat is er op tegen om het samen met anderen te doen? Is dat verboden?
Mijn gratis advies van de dag ... denk even iets langer na voor je emotioneel op iets gaat antwoorden ... je kan het wel eens helemaal bij het verkeerde eind hebben...
Jouw route is een leuke route, even voor de duidelijkheid, maar doe ff relaxed tegenover anderen.
Mooie platen Sam. Gaaf om te zien hoeveel baseboards er wel niet gebruikt worden. Petje af. Ik krijg ze vanwege tijd gebrek niet zo snel vol. Veel succes verder. (:
Met dank aan eerenberg word de baan steeds realistischer, hier de grens van Nederland en Belgie bij Essen. Het grensbordje einde Belgie, begin Nederland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen