Lekker bezig geweest zie ik ... Toch een opmerking ?
Ik zie zowiezo bij Maassluis west dat je de seinen verkeerd staan hebt , of gewoon de seinen fout hebt. Zoek er naar beeldmatriaal , en je ziet al gauw dat bij de overweg dat er seinen moeten staan bij het eind van de perron en niet bij de overweg. En dat het seinen zijn met cijferbak.
Bedankt voor de tip gert. Mijn "Seinwerk" kan inderdaad beter, niet alleen in Maassluis. Ik ga me daar de komende tijd meer in verdiepen. In de vakantie heb ik gelukkig een beetje aan Trainz kunnen doorpuzzelen. Er zijn veel Trackmarkers geplaatst. Ik heb diverse Scenarios gemaakt. Hofpleinlijn, Woerden-Leiden (leuk met enkelspoor, en wachttiijden op de tussengelegen stations) Ik heb de Route Netherlands West uitgebreid met de route Gouda-Woerden en Woerden-Alphen. Nu is de lijn Woerden - Leiden nagenoeg klaar. Veel groen, immers de beide routes rijden veel door het groene Nederlandse landschap. Woerden. Uit Gouda komt net een Koploper aan terwijl een VIRM afslaat richting Bodegraven en Leiden. Weiland net buiten Gouda. Papekop. Hier is de overweg afgesloten en vervangen voor een tunnel.
Hier een blik op de route Woerden-Bodegraven De A12 richting aan de rand van Woerden Onderweg naar Bodegraven We kruisen de Dubbele Wiericke We naderen Bodegraven met zicht op de achterzijde van de boerderijen langs de Oude Rijn. Station Bodegraven.
De Route Woerden-Gouda Goverwelle. Nieuw stuk route binnen Netherlands West. ps: Het beeld is soms wat schokkend. Wanneer ik alleen Trainz heb draaien heb ik dat niet maar een screenmovie maken vergt ook het e.e.a. van de PC waardoor het filmen Trainz vertraagt. Plezier met de hobbie.
Dat kan Koos, maar dan hoort die fly-over er ook niet. Die situatie heeft zich nooit voorgedaan. Het nieuwe station en de fly-over zijn in dezelfde periode gebouwd.
Heren, Woerden heeft in het midden twee inhaalsporen, totaal 6 sporen. Maar het model Station Woerden van Stevado is met een vaste perronbrug uitgevoerd en geschikt voor 2 sporen. Dus ik heb een concessie gemaakt in het sporenplan van Woerden. Uitstekend opgelet heren , complimenten Groet, Walter
een pracht traject en goed op film vastgelegd. enkele schoonheidsfoutjes, nou en. we moeten er zelf ook wat aan doen,toch. succes en vriendelijke groeten, willem
Om Nederland echt na te bouwen hebben we ongeveer (ruwe schattig) 3.758.899 objecten nodig. Voorlopig moeten we inderdaad roeien met de spanen die we hebben. Ik vind het toch een creatieve oplossing van je Walter.
Ik ga Google eens afspeuren om te kijken hoe de aansluiting vroeger was. (Zal wel gelijkvloers geweest zijn). Gelijk weer iets te doen.
Voor nu wens ik je nog veel succes met de route verder Walter. Het ziet er zeker herkenbaar uit!
Na Woerden ben ik nu weer verder gegaan met Amsterdam CS. Daar heb ik een tijdje tegenaan zitten hikken. Wisselstratenen bovenleiding. Het lijkt soms wel een Spaggetti Amsterdam CS Oostzijde. De andere kant volgt. Plezier met de hobbie. Walter
Heel fraai Walter,je hebt de omgeving ook heel mooi aangekleed. Petje af!
Zelf ben ik ook eens begonnen aan Amsterdam CS (met oosterdok,bovendok en westerdok) en zo nu en dan ben ik er nog steeds weleens mee aan t klooien en ik weet hoeveel werk het is,het sporenplan van Amsterdam laat zich niet zonder tegenslagen en ergenissen leggen hehehe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen