Is de registratiesleutel nieuw of heb je hem al eerder gebruikt? normaal zou dit ook geen probleem moeten opleveren, maar het kan zijn dat je de sleutel voor een andere account al hebt gebruikt!
Om welke trainz versie gaat het hier? Ik ken dit probleem namelijk wel van trainz 2006 als je Content Manager Plus opstart, volgens mij kan die melding wel genegeerd worden.
Trainz Versie: 2006
gaat om trainz 2006 en ik gebruik hem alleen voor trainz 2006 meer niet groetjes aagje
michaeloosten1996 schreef:
Om welke trainz versie gaat het hier? Ik ken dit probleem namelijk wel van trainz 2006 als je Content Manager Plus opstart, volgens mij kan die melding wel genegeerd worden.
Ik heb dit ook met Trainz, je kan op 'OK' drukken, of op kruisje, vervolgens komt er weer een scherm, dan kan je weer op 'OK' of kruisje drukken, en vervolgens gebeurd er helemaal niks.
Dit is erg irritant, want ik wil graag rijden met mooi NS-materieel op Nederlandse route's, maar dat kan zonder Content Manager niet.
Kun je misschien een screenshot toevoegen van de melding? Ik heb op dit moment geen idee hoe die melding eruit ziet en waar die verschijnt? Verschijnt de melding in de download manager of bij het invoeren van de sleutel?
Voor dit soort problemen kon je beter op het auran forum terecht. Gezien de meeste mensen hier al met trainz 2009 en hoger werken De oplossing als je met Windows vista of met windows 7 werkt is trainz uitvoeren als administrator. Zie dit auran topic voor meer info (engels)
Het probleem is in eens opgelost; maar ik zit met nog wat: Ik heb een wagon gedownload,en dan wil ik TRS 2006 gaan spelen (met die wagon erin), dan druk ik op de knop: "Trainz starten" maar Trainz loopt al vast voordat ik hij bij het menu van TRS 2006 is.
Met beperkte info zul je nooit afdoende of tijdig resultaat krijgen. De gebruikers van dit forum zijn geen helderziende, en kunnen dit niet ook proberen omdat ze liever met andere dingen bezig zijn dan jou gemakkelijk gestelde vragen. Daarom heb ik liever dat je vragen beter onderbouwd, zo dat we zien wat je wel en niet gedaan hebt en wat trainz, met een uitmuntend diagnose, systeem te melden heeft.
Ik heb hetzelfde probleem als Jesse Uenk, en ik zal het dan ook weer uitleggen. Voorbeeld: Je hebt een metro nodig voor een route en wilt daarmee Trainz openen. Dan vraagt Content Manager Plus, of je ze wilt opslaan. Je drukt op opslaan en dan begint Trainz in een paar seconden. Bij Trainz 2006 krijg je voordat je bij het hoofdmenu, zo'n scherm met tips, of hoe je dat ook mag noemen. DAAR loopt het vast. Ik heb het ook al 2 keer gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar ik heb geen flauw benul wat er mis is met Trainz. Zo hoop ik dat het wat beter is geformuleerd.
Nators schreef:
Ik heb hetzelfde probleem als Jesse Uenk, en ik zal het dan ook weer uitleggen. Voorbeeld: Je hebt een metro nodig voor een route en wilt daarmee Trainz openen. Dan vraagt Content Manager Plus, of je ze wilt opslaan. Je drukt op opslaan en dan begint Trainz in een paar seconden. Bij Trainz 2006 krijg je voordat je bij het hoofdmenu, zo'n scherm met tips, of hoe je dat ook mag noemen. DAAR loopt het vast. Ik heb het ook al 2 keer gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar ik heb geen flauw benul wat er mis is met Trainz. Zo hoop ik dat het wat beter is geformuleerd.
Met Vriendelijke Groet: Nators
Ja, dat probleem heb ik dus. Heel irritant. Weet iemand hier iets op?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen