Zeker weten, ik ook wel haha! (Trouwens Michael, ze gaan eerst naar de officiële tester toch...lol). Iig Er zijn nog heel wat hangertjes die er moeten komen volgenmsij.
Tnx heren! @Edwin: Ja dat systeem wordt daar ook toegepast
Beetje stilte rondom mijn content, maar stilzitten doe ik niet aan. Ben maar eens begonnen met het updaten van de bovenleiding set welke hier op de site staat, gezien er genoeg (kleine) fouten in zitten heb ik genoeg te doen. Ook heb ik wat naam veranderingen doorgevoerd. De meesten niet zo zeer dat het zoeken compleet veranderd. Maar de MO BK phang serie heeft wel een redelijke aanpassing. Deze heten nu gewoon MO Paalhang, dit omdat deze paal hangers ook op DIN portalen passen. Verder hebben alle portalen en hangers een extra letter gekregen, deze geeft aan om welke hoogte het gaat. MO DINport2t2 grs word nu MO DINport2tA2 grs. Buiten updates bouw ik ook weer verder aan uitbreiding. Ergens in dit topic staat er al wat over, bij deze ook gerealiseerd: BK portalen compleet met hangers en al: Dit zijn portalen voor het zigzag effect, geplant zijn nog portalen voor de center rijdraad en groene varianten. Kortom, genoeg te doen
Goed, weer veel te veel tijd besteed aan deze post. tijd voor gmax
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 20 jun 2012 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Bedankt beiden, gelukkig bleken de extra BK portalen niet zo'n grote klus te zijn, die zijn alweer klaar. Gezien we de vorm wel kennen, nu "slechts" een plaatje met alle 3, 4, 5 en 6 spoorse BK portalen met hangers en al
Heb het voor vandaag wel weer wat gehad, morgen maar weer verder. Op het lijstje staan nu nog: -Kabels updaten: een x aantal kabels zitten wat los hangende draden aan. Ook komen er Bocht kabels voor 70m, de 60m variant word een beetje uitgebreid. -DIN portalen voor viaducten (B-C-D-E-F hoogtes) en bijbehorende kabels afmaken. -RHS update: enkele hangers fixen en eventueel betere texture van Sander erop. -Kokerbalk, in principe klaar voor release.
Dat zijn de dingen die ik als eerst wil afronden. Lijkt best wat, maar valt reuze mee. Echter bouw ik soms nog trager dan een slak, dus duurt het meestal erg lang
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen