Omgeving Calandbrug en Calandhaven. Ro-ro schepen lossen hier auto's. Op de achtergrond Chemiegigant Huntsman. De Calandbrug met zijn windschermen. De windschermen zijn noodzakelijk om de ro-ro schepen niet tegen de brug aan te laten waaien. Plezier met de hobbie. Walter
De Hartelkeering gemaakt van Sketchup model van de IJsselkeering in Krimpen ad IJssel. Een een overzichtje met Brielse Meer en op de achtergrond Vopak met de Calandbrug.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 03 jun 2012 21:34, in totaal 3 keer bewerkt.
Die Walter, die is echt niet voor één gat te vangen. dat is toch een prachtige oplossing. mare, je kan wel blijven bouwen, maar ik heb het eerste begin van route nog niet uit kunnen rijden. jij heb echtwel plezier in je hobby. vr.groet, willem
De Havenroute van Barendrecht naar de Maasvlakte is voor 90% klaar. Een 6400 brengt een Gastransport naar de Maasvlakte. Volop Rangeerwerk te verrichten. Een 6400 onderweg naar Shell Pernis. Onder de A15 door.
Hoe gaan we verder. De komende tijd wordt de Havenspoorlijn Barendrecht-Maasvlakte verder uitgewerkt met de lokale bedrijfsporen. Aan de andere kant van de Nieuwe Waterweg komt de Hoekselijn. De eerste schets ligt er nu. Op de kaart zie je boven Schiedam en de donkere streep is de Nieuwe Waterweg tot aan de Noordzee. Plezier met de Hobbie. Walter
tjonge tjonge tjonge Barry, je weet "gelukkig" niet van ophouden. wat een doorzetvermogen. verder veel succes met deze hobby leuk te houden. vr.groet, willem
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
het komt me allemaal bekent voor voor een oude schiedammer, Maassluis en Vlaardingen, mijn complimenten dat je het zo realistisch namaakt. , ik zou zeggen ga zo door Barry.
@tedje: Hou dan dit Forum maar even in de gaten De komende tijd zijn Vlaardingen en Schiedam aan de beurt. In Maassluis moet de bovenleiding op de draaibrug nog wel verdwijnen. Dit wordt aangepast. @Sam: Complimenten terug! Zeeland staat fraai op de kaart. Walter
Station Vlaardingen Oost De Vlaardingerdijk gaat onder het station door. Vlakbij de Beneluxtunnel kruisen we de A4 richting Schiedam Nieuwland De anderekant op ligt de Wilhelminahaven. Maassluis heeft een Buizenfabriek naast het station. Station Maassluis met zeer breed Perron (17 mtr) met bomen. Plezier met de hobbie
het is en blijft een geweldige opgave die je aan het doen bent. mijn vraag is alleen wie heb er nu het meeste plezier aan beleeft. de bouwer zelf of diegene die deze shots mogen bezichtigen. vr.groeten, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen