Hier was ik een heeeeeeeeeeeeele lange tijd geleden ooit eens aan begonnen, uitvinden hoe je een cabine maakt. Betreft hier, een W.I.P. screen van ICRm Bds cabine: Moet een hoop aan gebeuren, maar heb deze na een half jaar weer eens onder het stof vandaag gehaald. Heb nu weer wat meer Gmax kennis, dus de cabine zal t.z.t. wel mooier worden
Jummm Jummm Michael, dat is weer smullen van nieuwe content! Een ding dat me wel opvalt is dat die desk te zwart is, maar zo te horen komt dat wel helemaal goed
Tjah, ik ga uit van foto's, op op de ene foto is de stuurtafel grijs, op de andere zwart. Ik kan er zelf niet veel van maken Maar ik vind em zelf ook te donker.
EDIT: Laatste update voor vandaag: Zonnescherm toegevoegd, zijraampjes wat rondere hoeken gegeven en wat kleine aanpassingen aan de stuurtafel die waarschijnlijk niet zo zichtbaar zijn:
Ziet er zeker leuk uit. Je kan altijd de andere cab makers om hints vragen denk ik En tjah Ik had vanminddag weer het oude SGM project opgepakt van Rutger, en loopt dat zooitje vast, 't zelfde geval bij de SLT... Anderst stond de SLT al wel te pronken... Succes met de verdere bouw.
Vandaag ook weer wat geknutseld aan de cabine. Voor de stuurtafel zou ik niet meer weten of er nog wat bij moet, lijkt me wel af, alleen de bekerhouder moet nog gaten krijgen, echter werkt de boolean niet mee, dus dat word alpha. Nu sowieso de cabine deurtjes nog maken en een stoel plaatsen, verder moet ik nog zien, heb niet zo veel foto's zegmaar. Maar de achterkant is ook minder belangrijk, of niet?
Ohja, ik wil nog wat hendeltjes aanpassen, zoals de richtingshendel.
ziet er goed uit michael maar volgens mij moet het voorraam iets schuiner maar verder ziet er schitterend uit zal wel es kijken of ik meer fotos kan maken van andere bdsen, helaas zijn de 4bdsen die terzijde stonden weg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen