Kleine opmerking: Er klopt iets niet aan de voorkant van de ddz, merkte ik bij de reskin van Dman ook al. De blauwe bovenkant loopt door tot aan de cabineruit bij de ddz en bij jouw reskin niet:
Dat heeft denk ik te maken met de mapping van de kop, deze is natuurlijk niet voorbereid op DDZ. Gelukkig is dat het enige minpuntje, voor de rest een super skin!
ja jeroen dit zou mogelijk zijn maar helaas heb ik geen fotos ervoor maar de airco units komen uit een foto vandaar dat de gele kleur iets donkerder is geworden maar ik vind er niet lelijk uitzien
Kleine opmerking: Er klopt iets niet aan de voorkant van de ddz, merkte ik bij de reskin van Dman ook al. De blauwe bovenkant loopt door tot aan de cabineruit bij de ddz en bij jouw reskin niet:
klopt dat heeft met de mapping te maken, als je te ver gaat dan heb je opeens op de verkeerde plekken ook blauwe vlekken vandaar toen gekozen voor deze manier.
Wat me wel opvalt is dat de deuren bij deze skin verkeerd zitten. Bij het origineel is dat niet zo. Je kijkt aan alle kanten door de kieren heen, zal wel een bak wind geven op de balkons tijdens het rijden.
Even een vraagje over de enginesound die onder de DDZ staat op dit moment, dat is de dosto sound meen ik. Ik wil weten of iemand anders een tip heeft welke er het beste op hoort. Als ik youtube filmpjes beluister dan merk ik niet echt een goede enginesound op...?
Ps. Ik heb pas een keer een DDZ gezien, dus ik kan me niet zo goed voorstellen of die veel geluid maakt.
danku allen voor de goede reacties @thomas aan de deuropeningen ga ik nog een keer kijken hoe dat zit @costarider ik heb de sound die er nu op zit erop gezet omdat ik dat standaard auran sound van electric zat was en totaal nie bij deze trein paste
ik heb de photoskin plan v van AO ook weer een reskin gegeven:p ik heb ook een aantal dingen veranderd zoals je hieronder gaat zien Links Emmerstel, Rechts AO skin bij de emmerstellen zijn de bagagedeuren weg en is de BPk een Bk zoals je kunt zien ramen aangebracht heb ook de cabinedeuren omgedraait die waren namelijk in spiegelbeeld. de nummers zijn aangebracht op de skin, bij de cabine ook de juiste opschriften aangebracht. AO versie, deuren in spiegelbeeld Snor van AO met ledlampen Op de Bk heb ik een snor met een tag erop aangebracht en geen ledlampen meer, en een nieuwe koppeling skin bij de AO skin zaten de deur open knopjes bij sommige deuren links en rechts zoals je hier ziet ook de Alpha aangepast aan de ABk kop heb ik een snor zonder led verlichting en tag ook de Tekst provincie Overijssel en Provincie Drenthe aangebracht ook de bestemming heb ik in de skin verwerkt.
De emmerstellen komen binnenkort in de downloadsectie en zal bestaan uit de stellen 950-965 ik heb al toestemming van AO en misschien komen er nog meerdere versies bij met gewoon nummers in de skin voor deze Emmerstellen heb ik gekozen voor de lichtere kleur omdat die namelijk beter in de buurt komt van hoe ze nu ook rondrijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen