Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Dirk,
Bedankt voor het releasen! Hij ziet er goed uit.
En antwoord op je vraag, een drive-under is altijd bruikbaar in een route, dus als je die ook los kan uploaden, zou dat zeer welkom zijn (bij mij tenminste )
Trainz Versie: 2009
Mooi Dirk voor het apart weergeven, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar wat doet dat mannetje bij de drive under, is dat een spoorwerker of een spoorloper. Foutje bedankt.
Als je iets aan je content veranderd, dan moet je er het liefst geen nieuw KUID nummer aan geven. Door dit te doen krijgen mensen die je oude content hebben er alleen maar nog een bij.
ipv. van een nieuw nummer, geef je het een ander versienummer ... op die manier weet je ook zeker dat je oude nummer overschreven wordt.
Dus Drive-under Hanzelijn,<248307:21101:1> vervang je door Drive-under Hanzelijn,<248307:21101:2> en niet door een heel nieuw nummer. Zodoende hoef je in de naam ook geen V1 of V2 te plaatsen.
Upload je ze ff opnieuw met de originele kuids a.u.b.? Dan houden we ieders Trainz een klein beetje schoner!
Oke, duidelijk! Excuses.... het is nooit mijn bedoeling om chaos te scheppen met de KUID's
Ik upload ze vanavond nog wel met de originele KUID's
Bedankt voor de uitleg...
Groet, Dirk
Citaat:
Dus Drive-under Hanzelijn,<248307:21101:1> vervang je door Drive-under Hanzelijn,<248307:21101:2> en niet door een heel nieuw nummer. Zodoende hoef je in de naam ook geen V1 of V2 te plaatsen.
Jeroen, Voorbeeld 'citaat' uitgevoerd echter, tijdens upload CDP-bestand krijg ik melding 'cdp content bestaat al'.... Wat gaat er mis, of wat doe ik verkeerd...
De oude waren nog niet verwijderd, maar in de bestandsnaam mag je gewoon wel varieren. Maar als het goed is kan je nu gewoon uploaden (de oude zijn weg).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen