WOW! Dit is wel heel erg mooi zeg. Je bent weer heerlijk op dreef Citypendel. Gaaf dat je er een passagiersview in maakt. Jouw passagiersview voor de Plan V is ook al zo gaaf! Dan krijg ik ook echt het gevoel dat ik in een Plan V zit. Je bent volgens mij de eerste die zich daar ook serieus mee bezig houdt.
Mij rest nog maar één ding om te zeggen en dat is: Ga zo door.
Trainz Versie: 2007
Hey!
Bedankt voor de reactie's.
Ik heb zojuist de wadloper geupload naar de site! In het pakketje zitten 2 wadlopers, een zoals hij is afgeleverd en een met nieuwe uitlaat en reclame.
De cabine is ook geanimeerd, waarvoor alle dank uitgaat naar Micheal Oosten!
Vragen kun je altijd hier stellen, of mailen naar: Citypendel#live.nl
Trainz Versie: 2009
Ik ben heel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt. Zo op het eerste gezicht is het weer een knap staaltje , en dan nog 2 uitvoeringen ook, wat een luxe. Veel succes verder met de ICM en of Icrm. Groeten Sam
Ik ben zeer benieuwd. Het ziet er nochtans mooi uit op het eerste gezicht. Gezien jouw eerdere bouwkunsten zal het vast een bouwsel worden om je vingers bij af te likken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen