Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi kleine update was niet te vrede over de eerste op set van de straat de weteringkade in den haag even google eart bekijken en nu de screen hier de straat zelf hier gezien van af de tram baan
hoi
weer een stukje vedere met de weteringkade nu nog in aanbouw weterinplein en ander kant van de weteringkade hier de weteringplein waar de tram lijn 8-9 rijden vanuit den haag cs rijden naar den haag hs hier de weteringkade voorbij de plein met parkeerplaats onder de brug
probeer het zo echt mogelijk te maken vraag zijn er ook verkeers light voor voetganger en voor fiesters die mis ik nog
hoi
weer een verbetering aan gebracht voor all de weteringplein is nog niet helemaal of maar probeer het zo echt mogelijk te maken gaat voor all om de stoep die nog al lastig om in elkaar te krijgen van wegen de raare vormen maar ja we blijven proberen hier de wetering plein hier zelfde straat alleen van ander kant gezien stoep rand ligt nog schreef maar komt we goed is ook nog niet helemaal af en naar mijn zin
hoi
@ koos ja zeker en te denken dat ik zelf ook een hagenees bent ik maak het zo echt mogelijk omdat ik ook de tram routen wil laten me doen in mijn route :d
maar hier ook iets waar een Hagenees van houd nou ja als je van voetbal houd natuurlijk
hoi weer een stukje verder met de wetering kade en plein
plein is bijna af op wat kleine dingetje na nu de ander kan van de straat of wetering kade naast de brug gezien de wetering plein vanuit onder de brug groote parkeer ruimte onder de brug nog in aanbouw hier aan de ander kant van de brug de wetering kade huisje van olfa99 komen hier weer goed van pas
hier een foto van de kruispunt dat aan sluit op de brug en de wetering kade dit is mijn voglende project als de rest af is straks kunnen we niet alleen rijden maar ook wandelen in den haag
hoi
ik heb even een vraag weet hier niet veel van maar wat is de maat van een stoep in trainzs gaat hier om ik wil graag bocht maken die aan sluit op de wegen de stoepen van olaff99
hoi
weer even verder met mijn route na even wat rust mij zelf gegeven ben ik weer verder met de wetering kade nu ook de ander kant bijna af is op een paar kleine dingen wetering kade hier een kruispunt waar de 2 straten op aan sluiten en de brug krijg ook zijn vorm moet nog veel aan gedaan worden probeer zo echt mogelijk te maken
Hallo
Je weet het leuk aan te kleden. Ik zelf ben ook eens met die straat bezig geweest maar ben toen afgehaakt door het gebrek aan de juiste huizen. Maar zoals jij het bouwt ziet het er ook goed uit.
hoi
even weer een screen dit keer de zijstraat naast de wetering kade die aan sluit op het kruispunt
is nog niet helemaal af maar komt al aardige ver ja de stop licht was ik vergeten de draaien
die vluchtheuvel en verkeer zuil met die pijl er op heb ik zelf gemaakt moet zeggen aardige gelukt ja Olaf99 is ook zoeken welke huis je beste er bij past maar met jou mooi huizen leuk het mijn altijd weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen