Succes, ik wacht het eindresultaat af. Er lijkt nog veel niet te kloppen aan de cabine, maar je bent nog bezig zoals je zei. Ik hoop niet dat je uit gaat van zijn Franse voorbeeld, want dan ga je de mist volledig in. Zo te zien, is dat niet het geval, gezien de juiste positie van het rooster lang de zijnkant.
Als ik het zo zie, lijkt het of de hoogte niet klopt. Dat zou zonde zijn, want het is een mooie loco. Als dat nog op je takslist staat, dan heb ik niks gezegd.......
het lampje in het midden, de hoogste, lijkt wat te klein. Ook vind ik de kop wat de hoekig lijken, of ligt dat aan mij? ik vind het al beter lijken dan op de vorige screen
Lekker verder knutselen, dat je kan gmaxen heb ik wel gezien, dus dat moet wel goedkomen
Aan de 2200 word gewerkt, het model is op ongeveer 80% en aan de de cabine word gewerkt.
Voor nu ff een update voor de 1700:
Graag Uw mening over de kop! (ben alleen met de kop bezig geweest, bv. op de zijkant zit de textuur er nog niet lekker op.)
Gr, Citypendel
Ik heb even de moeite genomen om er wat beter naar te kijken. Even wat opmerkingen; • de neus is nog niet echt zoals het zou moeten, vooral het gedeelte waar de koplamp op zit is smaller, daarbij zijn de zijkanten van de neus boller • de houders voor de knipperlampen zitten niet op de goede positie, kijk ook naar de grote van de fronseinen • Verder lijkt de deur wat te ver van de voor kant te zitten • Dakrand lijkt wat te dik
flink oplettent Jeroen, je wil de puntjes op de I. maar reken je ook dat het ene recht en ander schuin staat (perspectief). het is al weer een flinke stap vooruit tot vergelijking met de bestaande serie. petje af voor de heer Citypendel. mvg, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen