Heren, Ik heb TS2009. Wanneer ik in Content Manager een CDP aanmaak kan ik meerdere items selecteren en die in één CDP zetten. Mijn vraag: - Hoeveel KUIDS kunnen er in één CDP? - Wat is de maximale grootte van een CDP in Mb's?? Walter
Geen idee Walter, ik heb soms hele content erin gepropt die allemaal tot een layout behoorde. CM was dan wel een tijd bezig, zeg maar dik een uur. Hangt ook allemaal af van de schrijfsnelheid van je PC
OK bedankt voor de reactie, Ik ben nog niet zo ver maar ik wil alle missing kuids en mijn route bijelkaar hebben. Hoe minder CDP's hoe beter. Zullen we dan maar eens gaan uitproberen, Try and Error!. Walter
Klinkt goed, maar vergeet niet op te passen met content van derden in je CDP te stoppen. Er zijn nogal een aantal lange tenen in de Trainz wereld. Mensen die hun content bijvoorbeeld alleen op het Auran DLS plaatsen om mensen met illegale versies te ontmoedigen. Zowiezo is het beter om een lijst met KUIDs bij te voegen voor content van derden, stel de maker heeft een nieuwe versie online, maar in jouw cdp zit dan nog de oude versie. Dus mijn advies, als je een route openbaar ter download aanbied ... beter geen content van derden in de cdp. (Bovendien staat bij sommige content in de config expliciet vermeld dat (her-) distributie in een andere vorm dan het origineel verboden is.
Succes met de hobby!
Thomas
p.s. nog een reden is dat makers het leuk vinden om bij te houden hoe vaak hun content wordt gedownload...
p.s.2. Hier op de website geldt een maximum van 100Mb per CDP bestand.
Bedankt voor de informatie Thomas. Ik wil de route met een aantal maanden vrijgeven. Moet nog wel wat gebeuren Maar dan wil ik al mijn Google omzetters in een of meerdere CDP's zetten. Alleen mijn eigen omgezette Google content. Samen met een Kuidlijst moet iedereen in staat zijn de route(s) te krijgen. Het doel is om alleen op T.O. te downloads te plaatsen. Ik weet wat me nu te doen staat. Plezier met de hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen