Trainz Versie: 2009
Vandaag station Breda verder aangekleed, de omgeving is wel een beetje kaal geworden, omdat station Breda helemaal vernieuwd word. Met de stoptrein vanuit Tilburg vertrokken. Hier de aankomst op perron 4 te Bredea Op de achtergrond is de inmiddels gesloopte CSM fabriek bij mij nog te zien, omdat anders dat hele stuk kaal zou worden. Op deze screenshot beter te zien Perron 4 5 en 6 en op de achtergrond het pand te zien van AH Overzicht van station Breda, gezien vanaf parkeerterrein AH.
En inderdaad jammer dat de suikerfabriek weg is. Was altijd wel mooi om te zien, die grote, gele letters. Mag ik met slechts 17 jaren al over vroeger praten.
Vandaag t/m Breda afgemaakt. Nu is de hele Staatslijn E gereed. De spoorlijn Breda - Eindhoven verbindt de Brabantse steden Breda, Tilburg en Eindhoven. Het is één van de drie deeltrajecten van Staatslijn E, de spoorlijn tussen Breda en Maastricht. De spoorlijn Breda - Eindhoven verbindt de Brabantse steden Breda, Tilburg en Eindhoven, hieronder te zien. Links in het midden station Breda, en bij de afbeelding vergrootglas ligt station Eindhoven. En het tweede gedeelte tussen Eindhoven links en net onder de afbeelding vergrootglas station Venlo. Het spoor omhoog gaat naar Nijmegen Het gedeelte naar Maastricht heb ik al laten zien.
Vertrek vanuit Breda met uitzicht op CSM voormalig suikerfabriek. Hier het begin van het overloop spoor rechts richting Etten-Leur, nog in wording En de stoptrein naar Den Haag Centraal kruist het overloop spoor, en gaat richting Breda Prinsenbeek Vlak voor Prinsenbeek Binnenkomst Breda Prinsenbeek. Overzichtje richting station. Gezien station Breda Prinsenbeek vanuit de HSL lijn.
dat zie er toch weer mooi uit Sam. ben nog steeds bezig om de missings van Limburg te verkrijgen, maar de baan is al aan het slijten. je kan duidelijk zien hoe dat je begon en hoe dat je nu bouwt, als geborenbouwer. vr.groet, willem
Nounou Sam, ik volg je project al even. (al heeeeeeeeel lang dus ) En wat ben je toch heerlijk bezig!
Jammer genoeg heeft de bovenleiding die je op je route gebruikt bij mij kuren Maarja, ik werk met trainz 2009 SP4, dus daar zal het wel aan liggen. Anders had ik al heel wat kilometers afgelegd op de versie die bij de downloads staat.
Lekker zo door gaan! Straks heb je heel Zuid-Nederland op de kaart van trainz
costa_rider schreef:
Ziet er heel goed uit Sam! Om die hele route te rijden als die klaar is ben je zeker uren bezig
Ja dat klopt je kan uren bezig zijn met verschillende treinen, zelfs met goederen treinen, want er zijn diverse rangeerterreinen onderweg.
Verder gegaan met station Roosendaal sporen 1-3 en 4 liggen er nu Roosendaal uit richting Etten-Leur en Oudenbosch Roosendaal spoor 4a En richting Bergen op Zoom en Belgie
Roosendaal Het gaat lekker zo, ff weinig tijd gehad en nu weer begonnen. Verder gegaan met station Roosendaal sporen 1-3 en 4 liggen er nu Roosendaal met spoor 4a richting spoorovergang Vanuit Bergen op Zoom en Belgie richting station
Vandaag ff proef gereden naar Roosendaal, hier de IC op perreon 1b. Binnenkomst vanuit Etten-Leur spoor 2 en 3 links, en de 2 rechtse vanuit Oudenbosch Het oude en nieuwe seinhuis van Roosendaal Klein overzichtje vanuit een andere hoek, het word al wat leefbaarder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen