ik heb een vraag hoe krijg ik de plattegronden van google in trainz? is er een omschrijving van hoe dit moet want bij jou ziet het er zeer goed uit ik wil namelijk de provincie groningen friesland en drente maken t/m zwolle maar hoe ?wis ik het maar. ik zou je zeer dankbaar zijn afz henk
Weer wat aan de route gewerkt. Stuk snelweg aangelegd (met tankstation aan A32) net buiten Leeuwarden richting Heerenveen (met dank aan Olaf99 voor het asfalteren van de A32 )
Voor mij dezelfde vraag: Wat een mooi verdrijvingsvlak, hoe doe je dat? Een textrure? Wel een geluk voor je dat het in het noorden 4 baans is. Iedere rijksweg die ik kruis is 6 of meerbaans Complimenten voor de fraaie screens. Walter
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Gelukkig telt de simpelheid van een wit lijntje ook mee. Je moet het niet met rails proberen want dan gaat het fout! Het moeilijkst is juist om de lijntjes neer te leggen . Ijsselbrug. Ik was nog de titel aan het lezen BAM zit je alweer in Zwolle! Maar het ziet er goed uit!
Zelfs ik als 'leek' is het gelukt om content om te zetten van Google naar Trainz d.m.v. de plug-in, elders op dit forum genoemd Uiteraard de Achmeatoren in Leeuwarden
Verder de portalen vervangen met de portalen van Olaf. Ik moet zeggen dat het wel degelijk scheelt m.b.t. het 'schokken' van het beeld
Station Grou:
Oeps....kerstboom moet nog afgebroken worden....hmmmmm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen